پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

سومین گردهمایی باشگاه مشتریان آمیکو در کرمانشاه برگزار شد

سومین گردهمایی باشگاه مشتریان آمیکو در اولین و تنها نمایندگی گروه صنعتی آمیکو به با حضور مسئولین استانی برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو ؛ امروز طی مراسمی با حضور فرماندار کرمانشاه، مدیرعامل ارس خودرو دیزل، رئیس امور نمایندگان شرکت آمیکو، اعضای تیم موتورسواران و اتومبیلرانان آفرودسوار کرمانشاهی، سومین گردهمایی باشگاه […]

javankhodro
شنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۷

سومین گردهمایی باشگاه مشتریان آمیکو در اولین و تنها نمایندگی گروه صنعتی آمیکو به با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو ؛ امروز طی مراسمی با حضور فرماندار کرمانشاه، مدیرعامل ارس خودرو دیزل، رئیس امور نمایندگان شرکت آمیکو، اعضای تیم موتورسواران و اتومبیلرانان آفرودسوار کرمانشاهی، سومین گردهمایی باشگاه هواداران آمیکو در اولین و تنهاترین نمایندگی کرمانشاه برگزار شد. گروه صنعتی آمیکو فعالیت صنعتی و تولیدی خود را در سال 1368 با تأسیس شرکت صنعتی آذر موتور در منطقه جلفا آغاز کرد. این برند (AMICO) با علامت اختصاری (Azar Motor Industrial CO) ثبت جهانی نیز شده است.
در ابتدای این مراسم رئیس سازمان فروش شرکت آمیکو، ضمن ابراز خرسندی از حضور در کرمانشاه و افتتاح نمایندگی در این استان، در خصوص جدیدترین محصولات سواری شرکت آمیکو ابراز داشت: آمیکو در راستای بهره‌گیری از روش‌های جهانی مدیریت کیفیت و استقرار آن در تمامی واحدهای صنعتی گروه، همواره توانسته است ضمن تولید محصولات باکیفیت، رضایت مشتریان را به خود معطوف کند و در این راستا با تحت آموزش قرار دادن پرسنل خود در این حرفه، زمینه اشتغال 700 نفر را در کشور فراهم سازد.
به‌علاوه این شرکت علاوه بر ثبت علامت استاندارد ایران بر روی کلیه محصولات تولیدی خود، با تأسیس آزمایشگاه‌های پیشرفته و مجهز به ‌منظور انجام فرآیند تست، کنترل کیفیت و اطمینان از انطباق محصولات تولیدی با استانداردهای روز دنیا، موفق به اخذ مجوز رسمی و تأیید صلاحیت به‌عنوان همکار از مؤسسه استاندارد گردیده است و در حال حاضر با تولید دو محصول ویژه خود به نام آراز و آسنا که حاصل دانش فنی بومی متخصصین شرکت آمیکو است، تحولی شگرف را در ساخت و تولید خودروهای آفرود ایجاد کرده است.
محمدی در خصوص امکانات قابل ‌توجه خودروی سواری آسنا گفت: در ساخت تولید این خودروی ایرانی با به‌کارگیری شاسی عالی و باکیفیت، کمترین آسیب ناشی از تصادف به داخل اتاق ماشین منتقل می‌شود، موتور بکار رفته در خودروی آسنا از نوع موتورهای میتسوبیشی و یورو 5 است. این محصول در واقع اولین و تنها خودروی تولیدشده در ایران است که تمامی استانداردهای 85 گانه جهانی را کسب کرده است.
وی با تأکید بر این مهم که شرکت آمیکو در میدان رقابت همواره یک گام از تمامی رقبای خود جلوتر بوده است، خاطرنشان ساخت: پیک آپ ساخت آمیکو ضمن اینکه خودرویی زیبا، جادار و مطمئن است، بلکه کابین عقبی آن با طراحی مناسب، قابلیت حمل بار را تا 1 تن و 200 کیلوگرم را داراست، بعلاوه قفل دیفرانسیل و گیربکس این خودرو تمام‌ اتوماتیک است.

رئیس سازمان فروش شرکت آمیکو تصریح کرد: مدیرعامل شرکت آمیکو مهندس تقی زاده به‌عنوان مدیریت ارشد شرکت آمیکو با نگاه و نگاه ملی باسابقه 40 ساله در صنعت خودروی کشور بزرگ‌ترین شعارش طی مدت فعالیت ” استفاده ایرانی از بهترین کالای ایرانی ” است و در این مسیر با تأکیدات ایشان باشگاه مشتریان آمیکو نفس به نفس با مشتریان استانی خود در حال ارتباط است.
وی با بیان این مطلب که علاوه بر افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت آمیکو در کرمانشاه، این اتفاق در استان‌ها رشت و آمل نیز رخ می‌دهد، اعلام داشت: آنچه هدف و مسیر اصلی شرکت را در رشد لحظه‌ای آمیکو مشخص کرده، رسیدن به این نکته مهم است که اگر از حجم بحران اقتصادی کشور کم شود، این شرکت بتواند در سال 98 حدود 15 هزار دستگاه پیکاپ ورژن جدید را به بازار عرضه کند.
رئیس سازمان فروش شرکت آمیکو در خصوص نحوه فعالیت آقای مکری به‌عنوان نماینده کرمانشاه در شرکت آمیکو، گفت: ایجاد فضای مناسب خدماتی به مشتریان محترم کرمانشاهی، تأمین پک کامل قطعات محصولات آمیکو و همچنین ارائه مطلوب تعهدات شرکت در خدمات پس از فروش ازجمله مهم‌ترین مؤلفه‌های انتخاب این فرد خوش‌نام برای نمایندگی در کرمانشاه بوده است.
همچنین فرماندار کرمانشاه با حضور در سومین گردهمایی باشگاه مشتریان آمیکو و افتتاح اولین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در کرمانشاه گفت: اعتماد به بخش خصوصی و حمایت دولت از دانش و توانایی جوانان می‌تواند به‌عنوان بزرگ‌ترین عامل نجات‌دهنده کشور از جنگ اقتصادی دشمن به شمار رود.
فضل اله رنجبر در مراسم افتتاحیه اولین نمایندگی شرکت آمیکو (مکری) در کرمانشاه به مدیریت ، ضمن خیرمقدم به مسئولین شرکت آمیکو در اعتماد و ایجاد این نمایندگی این شرکت معتبر خودروسازی در کشور، ابراز داشت: در این دوران سخت و جنگ تمام‌عیار اقتصادی که دشمن علیه ایران اسلامی به راه انداخته است، حضور فعال و پیشروی شرکت‌های بومی و ایرانی می‌تواند بزرگ‌ترین ضربه‌ها را در مقابله با این تهدیدات به دشمن وارد کند.

در ادامه مراسم رئیس امور نمایندگان آمیکو نیز طی سخنانی در خصوص وضعیت و کارکرد اصلی نمایندگی‌های مجاز شرکت پرداخت و ابراز داشت: در حال حاضر شرکت آمیکو 55 نمایندگی فعال خود را با دو هدف کلان در سطح کشور فعال کرده است، اول آنکه ارتقا سطح کیفی نمایندگان موجود به این شکل که در راستای رسیدن به استانداردهای جهانی که محصولات آمیکو از آن برخوردار است، تغییراتی ایجادشده مانند اضافه شدن محصولات سواری به ناوگان آمیکو که در این زمینه می‌بایست نمایندگان با دستی پر و باکیفیت استاندارهای خدمات پس از فروش را رعایت کنند و هدف دوم ایجاد و افتتاح نمایندگی در استان‌های فاقد این امکانات است.
وی چشم‌انداز شرکت آمیکو را ارائه کلیه خدمات حتی در شهرهای کوچک عنوان کرد و افزود: در کنار رشد کمی نمایندگان استانی، شرکت آمیکو حساسیت و سخت‌گیری ویژه‌ای در کیفیت و انتخاب نمایندگان خود در استان‌ها دارد به‌طوری‌که سپردن نمایندگی شرکت آمیکو در کرمانشاه به آقای مکری حاصل ماه‌ها بررسی، بازرسی و طی مراحل مختلف کیفیت‌سنجی در بین چندین متقاضی بوده است.

سخنران بعدی سومین گردهمایی باشگاه مشتریان آمیکو، مهندس تقوی مدیرعامل ارس خودرو دیزل بودند، که ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان مردم کرمانشاه، اعلام داشت: شرکت آمیکو طی مدت 30 سال از احداث اولین واحد صنعتی اقدام به توسعه و تأسیس شرکت‌هایی همچون تولید تراکتور و ادوات کشاورزی، تولید انواع موتورسیکلت، تولید آبگرمکن خورشیدی باهدف استفاده از انرژی سالم و رایگان خورشید، تولید انواع کولرهای گازی، تولید کلاه ایمنی موتورسیکلت، تولید انواع باتری (از 2.5 آمپر تا 220 آمپر)، تولید انواع پنل‌های سقفی و دیواری ساندویچ پنل، تولید انواع رنگ‌های پودری الکترواستاتیک، تولید دستگاه‌های رنگ‌پاش الکترواستاتیک و مربوطه، تولید خودروهای دیزلی سبک و سنگین و بنزینی دوگانه‌سوز (بنزین، گاز CNG) کارنامه درخشان در تولید و صنعت به‌جا گذاشته است.
تقوی با بیان این مطلب که با بررسی‌های متخصصین آمیکو بحث نیاز بازار برای تولید خودروهای باکیفیت ایرانی در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: تولید خودروی سواری پیکاپ که مدل تک کابین آن با نام آراز و دو کابین به اسم آسنا حاصل تفکر، تلاش و تولید کلیه متخصصین و کارمندان و کارگران شرکت آمیکو است که به‌عنوان نمونه‌ای بی‌رقیب در سطح کشور، قابلیت رقابت کیفیت با نمونه‌های خارجی خود را دارد.

وی وجود سه استراتژی مهم را سرلوحه کار تمامی فعالین شرکت آمیکو اعلام کرد و افزود: برای سال آینده توسعه و تنوع سبد تولیدی خودروهای آمیکو به سمت سواری در دستور کار قرار دارد و به‌ شرط رونق اقتصادی کشور، بنا داریم خط تولید خودروهای سواری را متنوع و پایدارسازیم.
استراتژی دم، توسعه کمی و کیفی شبکه نمایندگی‌های آمیکو در سراسر کشور است که بتوانیم طی یکسری مطالعات علمی ضمن افزایش کمی، خدمات پس از فروش مطلوب و کاملی را در این نمایندگی‌ها ارائه دهیم، درنهایت هدف‌گذاری سوم توسعه خدمات پس از فروش به‌عنوان مکمل قوی وفاداری شرکت به مشتریان در مسیر کیفی سازی محصولات خود حتی پس از فروش است. گفتنی است در این مراسم امکان تست و بررسی پیک آپ های آمیکو برای مشتریان و مسئولین ایجاد شده بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی