نمایشگاه خودرو تهران (17)/ سقفی تازه برای 207 صندوق دار

پژو 207 صندوق دار خودرویی است بر مبنای ۲۰۶ صندوقدار V9 و 207 جدید و برخی ویژگی های آن توسط واحد فنی مهندسی ایران خودرو تغییر کرده و به روز شده است. در راستای بروزرسانی‌ها، حالا آپشنی جدید و متفاوت برای ۲۰۷ صندوق دار در سومین نمایشگاه خودرو تهران معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

يران خودرو كه با عرضه ٢٠٧ صندوق دار، خانواده اين خودرو پر طرفدار را گسترش داده، به تازگي براي اين خودرو آپشني جديد و پرطرفدار در نظر گرفته است. سقف پانوراما آپشن جديدي است كه به تازگي روي ٢٠٧ صندوق دار و هاچ بك نصب شده. البته اين سقف شيشه اي به صورت مونروف بوده و قابليت باز شدن ندارد. همچنين شركت آپكو نيز جديدترين لوازم آپشن خود را روي ٢٠٧ صندوق دار نصب كرده كه در غرفه ايران خودرو حضور دارد.

پژو 207-سقف جدید-پانوراما

پژو 207 همواره به عنوان هاچ بکی جذاب تر و نسبتا لوکس تر از 206 در بازار ایران شناخته شده. در ایستگاه آخر نیز عرضه مجدد 207 با تغییراتی در ظاهر و فهرست امکانات همراه بود تا این هاچ بک جوان پسند جذاب تر از همیشه به نظر برسد. اما عرضه نشدن نسخه صندوق دار این محصول محبوب و پرفروش ایران خودرو باعث شده بود تا خانواده ها کمتر به سراغ اش بروند و اگر هم قصد انتخاب خودرویی در این سبک را دارند، پژو 206 صندوق دار را انتخاب کنند. اما عرضه 207 صندوق دار در سال جاری بعد از گذشت مدت نسبتا طولانی از معرفی آن، باعث شده تا دایره مخاطبانش وسیع تر شود.

البته حضور این محصول جدید در بازار در شرایطی است که تولید و عرضه 207 هاچ بک محدودتر از قبل شده و عدم عرضه نسخه اتوماتیک آن باعث شده قیمت اش در بازار سر به فلک بگذارد. از سوی دیگر رقبای 207 صندوق دار نیز به روزتر و قبراق تر از گذشته هستند. پژو 207 صندوقدار خودرویی است بر مبنای ۲۰۶ صندوقدار V9 و 207 جدید و برخی ویژگی های آن توسط واحد فنی مهندسی ایران خودرو تغییر کرده و به روز شده است.

پژو 207-سقف جدید-پانوراما

در نمای ظاهری همان همان ویژگی های ظاهری نسخه هاچ بک را شاهد هستیم. چراغ های هالوژنی جلو، سپر جلو با ورودی بزرگ هوا و چراغ های نئونی عقب با طرح جدید. در قسمت عقب با اضافه شدن صندوق بار، تغییراتی هم در شکل و شمایل 207 صورت گرفته. سپر عقب طرحی متفاوت با نسخه هاچ بک داشته و یک اسپویلر هم روی در صندوق بار قرار گرفته است. اما نسخه به نمایش درآمده در نمایشگاه، یک تفاوت اصلی با ۲۰۷ ها صندوق دار عرضه شده در بازار دارد. اگر کمی به سقفش دقت کنید، می‌بینید که ایران خودرو برای جذاب تر شدن این خودرو، برای آن سقف پانورامیک در نظر گرفته که کمک شایانی به زیبایی‌اش کرده است.

پژو 207-سقف جدید-پانوراما

گزارش خودرو

داخل کابین تغییر چندانی صورت نگرفته است. همان قطعات 207 جدید با همان ترکیب در مدل صندوق دار نیز به چشم می خورند. البته اگر کمی دقت کنید، در قسمت تنظیم آیینه ها، دکمه جدیدی را مشاهده می کنید که مربوط به اضافه شدن آپشن آیینه تاشو برقی است. از دیگر امکانات مدل صندوق دار نیز می توان به بهره بردن از فرمان برقی اشاره کرد که باعث شده برای مانور دادن در مسیرهای پرترافیک و هنگام پارک کردن راحت تر از گذشته باشد. همچنین سفت شدن فرمان در سرعت های بالا ضریب ایمنی این سدان تازه وارد را بالا برده است. همچنین پوشش سقف شیشه‌ای نیز به صورت دستی و کشویی باز و بسته می‌شود.

پژو 207-نمایشگاه خودرو تهران

پیشرانه مدل صندوق دار تفاوتی با 207 هاچ بک ندارد. همان موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری TU5 که توانش به 105 اسب بخار و گشتاورش به 142 نیوتن متر می رسد. مدل اتوماتیک نیز از همان گیرباکس 4 سرعته AL4 بهره می برد و با توجه به شرایط فعلی تامین قطعات باید دید تولید مدل اتوماتیک ادامه پیدا می کند یا خیر. با اعلام قیمت ۱۰۴ میلیون تومانی برای ۲۰۷ صندوقدار و اختلاف حدود ۵۰ میلیون تومانی آن با نمونه هاچبک حواشی زیادی برای این خودرو ایجاد شد. اما با گذشت زمان شاهد بودیم که بازار آزاد خودرو بالاخره تعادل قیمتی را میان نسخه ی هاچبک و صندوقدار ۲۰۷ برقرار کرد. در حال حاضر نسخه هاچبک اتوماتیک پژو ۲۰۷ قیمتی حدود ۱۱۵ تا ۱۱۹ میلیون تومان دارد و نسخه های صندوقدار آن با قیمتی در بازه ی ۱۱۹ تا ۱۲۴ میلیون تومان معامله می شود.

پیشنهاد جوان خودرو

207 صندوق دار علاوه بر جذابیت های نسخه هاچف صندوق بار جادارتری به حجم 325 لیتر دارد که باعث شده خانواده های کوچک را نیز وسوسه کند. ادامه تولید مدل اتوماتیک آن با توجه به شرایط موجود در هاله ای از ابهام است و احتمال جایگزین شدن تعهدات مدل اتوماتیک با مدل دنده ای نیز وجود دارد. اما قیمت این خودرو در بازار به خوبی کنترل شده و حاشیه بازار آن تا حد ممکن پایین امده است.

مشخصات فنی 207 صندوق دار

کلاس: سدان
پیشرانه: 4 سیلندر 16 سوپاپ TU5
حجم موتور: 1587 سی سی
قدرت: 105 اسب بخار در 5800 دور
گشتاور: 142 نیوتن متر در 4000 دور
گیرباکس: 4 سرعته اتوماتیک
وزن: 1152 کیلوگرم
مصرف سوخت: 7.3 لیتر
حجم باک: 50 لیتر

امکانات 207 صندوق دار

سيستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA), ترمز جلو ديسكي با سيستم خنك كاري, ترمز عقب ديسكي-2 ایربگ-فرمان برقی-سیستم تهویه اتوماتیک-سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش لمسی رنگی-چراغ روشنایی در روز-آیینه های جانبی برقی-4 شیشه برقی- آیینه های تاشو به صورت برقی (جدید)-سنسور دنده عقب-دوربین عقب-رینگ های آلومینیومی 14 اینچی-صندلی 2 تکه عقب-کروز کنترل-اسپویلر عقب-کامپیوتر سفری- سقف شیشه‌ای پانورامیک (جدید)-فرمان برقی (جدید)

نمایشگاه خودرو تهران (16)/ افتتاحیه نمایشگاه خودرو تهران 97

نمایشگاه خودرو تهران (15)/ هیاهوی بازی های الکترونیکی چاشنی مهمترین رویداد خودرویی

نمایشگاه خودرو تهران (14)/ ابتکار در نمایش محصولات داخلی سازی شده در غرفه سایپا

نمایشگاه خودرو تهران (13)/ جلسه هماهنگی خودروسازان به میزبانی ایران خودرو برگزار شد

نمایشگاه خودرو تهران (12)/ شهر آفتاب عرصه ای برای نمایش توان داخلی سازی

نمایشگاه خودرو تهران (11)/ حمایت وزارت صنعت از برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران (10)/ مهمترین رویداد خودرویی میزبان 2 خودروساز بزرگ کشور

تعمیرگاه تخصصی بهنام چری داتیس MVM x22 آمیکو

جک کرمان موتور

نظر شما !!