پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

نمایشگاه خودرو تهران (۲۲)/ سایپا و زیر مجموعه‌هایش در مهمترین رویداد خودرویی کشور

گروه خودروسازي سايپا با تمام زيرمجموعه هايش در سومين نمايشگاه خودرو تهران حضور دارد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو سايپا كه همچون ايران خودرو در اين رويداد خودرويي تمركز خود را بر نمايش توان داخلي سازي گذاشته، با تمام زير مجموعه هاي خود حاضر شده است. سايپا رهام و ساينا برقي جديدترين محصولات […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۷

گروه خودروسازي سايپا با تمام زيرمجموعه هايش در سومين نمايشگاه خودرو تهران حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

سايپا كه همچون ايران خودرو در اين رويداد خودرويي تمركز خود را بر نمايش توان داخلي سازي گذاشته، با تمام زير مجموعه هاي خود حاضر شده است.

سايپا رهام و ساينا برقي جديدترين محصولات نارنجي پوشان هستند كه در اين غرفه به نمايش درآمده اند.

زامياد را مي توان به عنوان قوي ترين زير مجموعه سايپا در اين نمايشگاه برشمرد. اين خودروساز با محصولات جديدي همچون اولين ون آمبولانس با برند ايوكو، پیکاپ ریچ و مدل جدید وانت پادرا را به نمایش گذاشته است.

در کنار زامیاد، سایپا دیزل نیز با خودروهای سنگین تجاری برند فوتون در این نمایشگاه حاضر شده است. این خودروساز نقش مهمی در جایگزینی ناوگان فرسوده حمل و نقل داشته و با تحریم های خارجی و خروج ولوو از ایران، کامیون های KX را در این طرح جایگزین کرده است.

سایپا

در روز دوشنبه ۱۷ دی ماه، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از سومین نمایشگاه خودرو تهران بازدید کرد.

مدیرعامل سایپا با اشاره به تمرکز این شرکت بر داخلی سازی خودروها به دلیل محدودیت های بین المللی صنعت خودرو، گفت: پروژه اس پی 100 كه متوقف شده بود دوباره راه اندازی شده و تا اواخر سال محصول جدید آن تكمیل و به بازار عرضه می شود.

محمدرضا سروش با بیان این مطلب گفت: تلاش می شود تا در قیمت های جدید خودروها نیز جذابیت های لازم لحاظ شده و منافع خریداران در نظر گرفته شود.

سروش در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران به خبرنگاران گفت: فروش خودرو زیر قیمت تمام شده زیان هنگفتی را به شركت های خودروسازی وارد كرده است که امیدوارم تا چند روز آینده قیمت جدید خودرو اعلام شود.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم زیر قیمت تمام شده خودرو بفروشیم و این اقدام باعث شده تا در 9 ماهه اخیر با زیان اساسی مواجه شویم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی