پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل ام وی ام x22-مدیران خودرو

نمره قبولی مدیران خودرو در انجام تعهدات و تحویل خودرو

در شرایطی که بیشتر شرکت‌های خودرویی با مشکلات عدیده‌ای در حوزه تامین قطعات تولیدی و تحویل به موقع و انجام تعهدات دست و پنجه نرم می‌کنند، شرکت مدیران خودرو با بالاترین میزان نرخ تحویل به موقع و عمل به تعهدات در حال فعالیت است. مهمترین بخش در فرآیند خرید برای مشتریان، دریافت به موقع خودرو […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۷

در شرایطی که بیشتر شرکت‌های خودرویی با مشکلات عدیده‌ای در حوزه تامین قطعات تولیدی و تحویل به موقع و انجام تعهدات دست و پنجه نرم می‌کنند، شرکت مدیران خودرو با بالاترین میزان نرخ تحویل به موقع و عمل به تعهدات در حال فعالیت است.

مهمترین بخش در فرآیند خرید برای مشتریان، دریافت به موقع خودرو از شرکت تولید کننده است. اتفاقی که سال‌ها از سوی شرکت‌های خودرو سازی بعنوان پاشنه آشیل کسب رضایتمندی مورد توجه قرار گرفته است، اما اکثر آنها در زمانی که باید به این شعار چند ساله خود عمل کنند و در میان تمامی مشکلات منافع مشتریان خود را نیز مورد توجه قرار دهند، با بی‌توجهی و عدم پایبندی به تعهدات منعقد در قرارداد با مشتریان برخورد می‌کنند. در این میان شرکت مدیران خودرو همواره سعی کرده است حتی در سخت‌ترین شرایط تامین و ورود کالا نسبت به تعهدات خود پایبند و نسبت به مشتریان مسئول باشد. تلاش مدیران‌خودرو برای ایجاد توازن در میزان ایجاد تعهد فروش و موجودی کالا و توجه به نیاز و منافع مشتریان در ماه‌های اخیر مشهود است.

شرکت مدیران خودرو با میانگین تحویل به موقع بالای 90 درصد بالاترین میزان انجام تعهدات را در میان شرکت های خودرویی تولیید کننده داشته است. به همین دلیل است که مدیران خودرو همواره در رتبه نخست رضایتمندی فرآیند فروش از سوی ارزیابی شرکت بازرسی استاندارد ایران قرار می‌گیرد.

توجه به تحویل به موقع، تحویل کالای کامل و بدون کسری و مطابق قرارداد، پرداخت به موقع هزینه‌های دیرکرد به مشتریان مطابق قرارداد از جمله مواردی است که همواره شرکت مدیران خودرو توجه ویژه‌ای به آن داشته است.

فراخوان اشتراک‌گذاری خاطرات شیرین با MVM X22

افزایش اعتماد مشتریان به مدیران خودرو با شفافیت در قیمت گذاری

شرایط فروش ویژه مدیران خودرو به مناسب ولادت حضرت مسیح و سال نو میلادی

قیمت قطعی و تحویل فوری مدیران خودرو پاسخی در جهت تعادل بازار

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی