پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مناطق برف گیر

از سفر غیر ضروری به مناطق برف گیر اجتناب کنید

مردم سفرهای غیر ضروری به مناطق برف گیر را به تعویق بیاندازند. اما اگر سفر ضروری دارند امکانات و تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، ​لباس و غذا به اندازه کافی را به همراه داشته باشند و پیش از سفر، اطلاعات لازم را از دستگاه های امدادی به ویژه پلیس راه کشور بگیرند. ​ سخنگوی سازمان […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۷

مردم سفرهای غیر ضروری به مناطق برف گیر را به تعویق بیاندازند. اما اگر سفر ضروری دارند امکانات و تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، ​لباس و غذا به اندازه کافی را به همراه داشته باشند و پیش از سفر، اطلاعات لازم را از دستگاه های امدادی به ویژه پلیس راه کشور بگیرند. ​

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، با بیان این مطلب گفت: کارگروه های 14 گانه این سازمان از جمله اورژانس، ​سازمان امداد، راهداری و دیگر دستگاه های مسئولیت دار در این حوزه در آماده باش کامل هستند.

​بهنام سعیدی، درباره وضعیت جّوی کشور و بارش باران، برف و کولاک برای روزهای پنجشنبه و جمعه پایان دی ماه جاری افزود: سازمان مدیریت بحران کشور آمادگی لازم را برای استان های تاثیرپذیر این شرایط جوی دارد و آماده باش لازم را به استانداران، فرمانداران و تمام اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران، ​اعلام کرده است.

وی به مردم توصیه کرد: در زمان بارندگی از نزدیک شدن به مناطق مستعد سیلاب، اسکان، تردد و یا توقف در حاشیه و بستر رودخانه ها خودداری کنند.

این نکات را هنگام رانندگی در شرایط بارانی و برفی رعایت کنید

سالانه 1.35 میلیون نفر در جهان بر اثر تصادفات رانندگی کشته می شوند!

خودروهای نا ایمن بلای جان سرنشینان/ افزایش ۱/۷ درصدی جان باختگان تصادفات رانندگی در سال ۹۷

با انجام این تخلفات رانندگی خودروتان توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود

اعزام 33 تیم امدادی برای نجات افراد گرفتار در برف و کولاک

برف و کولاک 321 خودرو را در جاده ها گرفتار کرد/ جزییات امدادرسانی هلال احمر در 2 روز گذشته

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی