جنرال موتورز بعد از گذشت یک سال از حادثه موزه ملی کوروت که در آن کوروت یک میلیون دلاری معروف به شدت آسیب دیده بود ، اعلام کرد که تصمیم دارد این کوروت را دوباره احیا کند. این کوروت بعد از رفتن به مرکز طراحی جنرالموتورز بهصورت کامل بازنگری شد و حدود 30 کارگر و […]
جنرال موتورز بعد از گذشت یک سال از حادثه موزه ملی کوروت که در آن کوروت یک میلیون دلاری معروف به شدت آسیب دیده بود ، اعلام کرد که تصمیم دارد این کوروت را دوباره احیا کند.
هنگام باز کردن قطعات این خودرو مشاهده شده که هرکدام از آنها توسط یکی از کارمندان امضا شدهاند. این موضوعی است که مارک رئوس (Mark Reuss) معاون اجرایی جنرال موتورز و مسئول توسعه جهانی محصولات میگوید:
وقتی آن را از هم باز کردیم، مشاهده کردیم که هرکدام از کارمندانی که درگیر ساخت این خودرو بوده، یکی از قطعات آن را امضا کرده است؛ موضوعی که بسیار برای ما جالب بود. این کار آنها باعث شد تا تاریخ زنده شود و جریان پیدا کند و همینطور، اهمیت این پروژه را بیش از پیش برای ما مشخص کرد.
تیم جنرال موتورز تا جای ممکنه تمامی قطعات را تعمیر کردند و تنها دو قطعه امضا شده را نتوانستند دوباره تعمیر کنند که تیم با تقلید از امضاها ، آن ها را به قطعات جدید منتقل کردند البته جایگزینی برخی قسمتها مانند کاپوت، جلوبندی و پنلهای پایین بین چرخهای جلو و درها، ناگزیر بوده است. با این حال، در ظاهر خودرو نیز تا جای ممکن، قسمتهای امضا شده تعمیر و بازسازی شده تا اعتبار این خودرو حفظ شود؛ از جمله نمای عقب و سیستم اگزوز.
دیدگاه خود را بنویسید