پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو- خط تولید خودرو

آیا صنعت خودروسازی نفس های آخر خود را می کشد؟

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه در برخی خبرها آمده خودروسازی در کشور نفس‌های آخر خود را می‌کشد، پاسخ داد: این خبر را تایید نمی‌کنم؛ اما خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد. رضا رحمانی درباره تاثیر تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در کاهش التهاب بازار این کالا، گفت: این طرح […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۷

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه در برخی خبرها آمده خودروسازی در کشور نفس‌های آخر خود را می‌کشد، پاسخ داد: این خبر را تایید نمی‌کنم؛ اما خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد.

رضا رحمانی درباره تاثیر تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در کاهش التهاب بازار این کالا، گفت: این طرح شامل نکات خوبی است و حتی برخی از مواد آن از برنامه‌های بلندمدت وزارت صمت است، اما باید به این نکته نیز توجه شود که این طرح ناظر بر اصلاح ساختار است و برای نتیجه بخش بودن به زمان نیاز دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: طرح ساماندهی خودرو ناظر بر تعهدات جدید نیست بلکه به دنبال اصلاح کل صنعت خودروسازی و قطعه سازی داخلی است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی توجه به تولید داخلی اولویت است و نگرانی درخصوص عمل به تعهدات خودروسازان وجود ندارد.

عضو کابینه دوازدهم در پاسخ به اینکه در برخی خبرها آمده خودروسازی در کشور نفس‌های آخر خود را می‌کشد، پاسخ داد: این خبر را تایید نمی‌کنم؛ اما خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد این صنعت مشکلاتی مانند تامین ارز، جا به جایی ارز، تامین مواد اولیه و… دارد و نیاز است همگی از این صنعت حمایت کنند.

منبع: خانه ملت

فراخوان سایپا برای داخلی سازی قطعات خودرو

تولید خودرو در سال آینده ادامه خواهد داشت

هجمه به صنعت خودرو آب در آسیاب دشمن ریختن است

چرخ پنچر تولید دوگانه سوزها!/ سمند بر قله تیراژ تولید خودروهای دوگانه سوز

کاهش 71 درصدی تولید خودرو طی یکسال گذشته

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی