پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو-ام وی ام X22

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ویژه نمایشگاه خودرو اصفهان)

پانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان تا 12 بهمن ماه در محل برگزاری نمایشگاه های استان اصفهان برقرار است و شرکت مدیران خودرو نیز با حضور نمایندگان شهر اصفهان در سالن نقش‌ جهان حضور پرنگی دارد. در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان، مدیران خودرو تمام محصولات خود را با دو برند ام وی ام و چری […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۷

پانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان تا 12 بهمن ماه در محل برگزاری نمایشگاه های استان اصفهان برقرار است و شرکت مدیران خودرو نیز با حضور نمایندگان شهر اصفهان در سالن نقش‌ جهان حضور پرنگی دارد.

در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان، مدیران خودرو تمام محصولات خود را با دو برند ام وی ام و چری و در قالب محصولات ام وی ام X33S ، ام وی ام X22 و ام وی ام 315 اکسلت اسپرت، آریزو 5 توربو، تیگو5 و تیگو7 را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین برای اولین بار در این نمایشگاه جدیدترین محصول شرکت مدیران خودرو، آریزو 6، نیز نمایش داده خواهد شد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده واحد فروش، مشتریان می‌توانند جهت خرید خودرو های ام وی ام ایکس 22، ام وی ام ایکس33 اس و ام وی ام 315 از روش های متنوعی بهره مند شوند. مشتریان در صورت انتخاب روش پرداخت نقدی می توانند از یک درصد تخفیف به همراه یک سال سرویس دوره ای رایگان بهره مند شوند. همچنین در روش پرداخت اقساطی، با پرداخت 40 درصد از قیمت خودرو، می توانند از تسهیلات 60 درصدی و بازپرداخت منعطف تا 48 ماه استفاده نموده و از یک سال سرویس دوره ای رایگان بهره مند شوند.

همچنین مشتریان می‌توانند جهت خرید خودرو های آریزو5، تیگو 5 و تیگو 7 با پرداخت 50 درصد از قیمت خودرو، می توانند از تسهیلات 50 درصدی و بازپرداخت بدون بهره 12 ماهه استفاده نموده و از دو سال سرویس دوره ای رایگان بهره مند شوند.

تحویل تمامی محصولات فوری بوده و از زمان ثبت نام و تکمیل پیش پرداخت و مدارک لازم طی مدت 30 روز صورت خواهد گرفت. مشتریان میتوانند با مراجعه به وبسایت شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir و وبسایت برند چری www.cheryco.ir از نزدیک‌ترین نمایندگی‌ محل مورد نظر خود مطلع شوند.

چری و راه‌های نرفته‌اش!/ نخستین بررسی جامع چری آریزو6 در جاده‌های ایران

جزییات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ویژه دهه فجر)-تحویل فوری

نمره قبولی مدیران خودرو در انجام تعهدات و تحویل خودرو

افزایش اعتماد مشتریان به مدیران خودرو با شفافیت در قیمت گذاری

قیمت قطعی و تحویل فوری مدیران خودرو پاسخی در جهت تعادل بازار

تحویل به موقع محصولات مدیران خودرو در شرایط پیچیده فعلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی