پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن C3

تمام سیتروئن C3 های سایپا به مشتریان تحویل می شود (ابلاغ وضعیت C3 های ثبت نامی تا عصر امروز)

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا گفت: وضعیت خودروهای سیتروئن C3 ثبت نامی تا عصر روز شنبه 13 بهمن ماه، تعیین تکلیف و به مشتریان ابلاغ خواهد شد. عبدالله بابایی، با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تمام خودروهای ثبت نامی سیتروئن C3 به مشتریان تحویل خواهد شد. به گفته وی، […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا گفت: وضعیت خودروهای سیتروئن C3 ثبت نامی تا عصر روز شنبه 13 بهمن ماه، تعیین تکلیف و به مشتریان ابلاغ خواهد شد.

عبدالله بابایی، با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تمام خودروهای ثبت نامی سیتروئن C3 به مشتریان تحویل خواهد شد.

به گفته وی، تا شنبه عصر آخرین وضعیت قیمت و زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3 بررسی و به مشتریان ابلاغ خواهد شد.

بابایی با اشاره به رد هرگونه شایعه در مورد کم شدن آپشن های خودروهای ثبت نامی تصریح کرد: به هیچ عنوان این شایعات صحت ندارد و تمام خودروها بر اساس قراردادهای تعیین شده و با تمام آپشن های تعهد داده شده تحویل مشتریان خواهد شد.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به لزوم همکاری مشتریان با شرکت برای رفع تمام مشکلات موجود در تحویل خودروها خاطرنشان کرد: تولید در چند روز گذشته افزایش یافته و‌ یقینا با همکاری مشتریان عزیز و درک متقابل مشکلات تحریم خودروسازان، به زودی مشکلات موجود در تحویل خودروهای معوق رفع خواهد شد.

قیمت سیتروئن C3 کاهش یافت

بررسی میدانی و تست جاده سیتروئن C3 / پایی درازتر از گلیم!

تحویل سیتروئن C3 سرعت گرفت/ کوچولویی با سود سرشار!

قیمت قطعی سیتروئن C3 اعلام شد

تلاش سایپا برای تحویل ۲ هزار دستگاه سیتروئن C3 ثبت نامی

تحویل به موقع خودرو سیتروئن C3 به مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی