پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

ورود به محدوده طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه‌ ممنوع می‌شود

در طرح ترافیک جدید که امسال به اجرا درآمد، با طولانی تر شدن ساعت طراح ترافیک، ورود به محدوده در روزهای پنجشنبه، همچون جمعه ها آزاد شد. اما حالا معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران از احتمال ممنوعیت ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه سال آینده خبر داده است. محسن پورسیدآقایی […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

در طرح ترافیک جدید که امسال به اجرا درآمد، با طولانی تر شدن ساعت طراح ترافیک، ورود به محدوده در روزهای پنجشنبه، همچون جمعه ها آزاد شد. اما حالا معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران از احتمال ممنوعیت ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه سال آینده خبر داده است.

محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران  با اشاره به طرح حذف روز‌های پنجشنبه از طرح ترافیک گفت: چون پنجشنبه‌ها را از طرح ترافیک حذف کرده‌ایم، همانطور که پیش بینی هم می‌شد، ترافیک این روز‌ها افزایش پیدا کرده است.
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران افزود: این وضعیت (مجانی، اما ترافیک) از دید یک عده اتفاقی خوب و از دید عده‌ای دیگر بد است.

وی تصریح کرد: این اتفاق از دید افرادی که می‌خواهند وارد محدوده مرکزی شوند و تا پیش از این محدودیت داشتند، رضایت بخش است، ولی از دید عده‌ای دیگر که طرح ترافیک داشتند، این محدوده شلوغ‌تر شده و ناراضی هستند.

پورسیدآقایی با بیان اینکه برخی این پیشنهاد را مطرح کرده اند که در سال 98 وضعیت طرح ترافیک در روز‌های پنجشنبه به حالت سابق برگردد، گفت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم، اما هنوز به چنین تصمیمی نرسیده ایم که روز‌های پنجشنبه مانند سال‌های گذشته مشمول اجرای طرح ترافیک شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

چگونه سهمیه طرح ترافیک را به خودرویی دیگر منتقل کنیم؟

طرح زوج و فرد در سال آینده با چه تغییراتی همراه می شود؟

نرخ عوارض تردد در مناطق مرکزی تهران در سال 98 چگونه محاسبه می شود؟

اخذ عوارض طرح زوج و فرد در دست بررسی/ حذف زوج و فرد نیاز به تقویت زیرساخت ها دارد

۵ ایراد اساسی طرح زوج و فرد

توسعه حمل و نقل عمومی راهکاری برای کاهش تردد خودروهای شخصی

چگونه از میزان بدهی طرح ترافیک خود آگاه شویم؟

اما و اگرهای تبدیل طرح زوج و فرد به طرح ترافیک

سال آینده طرح زوج و فرد به حلقه دوم طرح ترافیک تبدیل می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی