پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عطای نمایندگی هلدینگ داتیس

اعطای نمایندگی هلدینگ داتیس در سراسر کشور

هلدینگ داتیس جهت توسعه شبکه نمایندگان خود اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است. هلدینگ داتیس با هدف”تولید، کارآفرینی و اشتغال جوانان”بر مبنای استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، بنیان گذاشته شد. هلدینگ داتیس در طول مدت زمان فعالیت خود در عرصه تجارت موفق شد تا با برندهای بزرگی به تعامل رسیده و […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

هلدینگ داتیس جهت توسعه شبکه نمایندگان خود اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است.

هلدینگ داتیس با هدف”تولید، کارآفرینی و اشتغال جوانان”بر مبنای استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، بنیان گذاشته شد. هلدینگ داتیس در طول مدت زمان فعالیت خود در عرصه تجارت موفق شد تا با برندهای بزرگی به تعامل رسیده و سبب ساز ورود محصولات و خدمات باکیفیتی به ایران گردد.

هلدینگ داتیس با رویکردی زیرساختی و با عظمی راسخ در ساخت آینده ای روشن برای ایرانیان فعالیت های ساختاری در عرصه تجارت را برنامه ریزی کرده و اکنون با 12 شرکت در حوزه های خودرو، دوچرخه، طب، قطعات و ملزومات خودرو، کشت و صنعت، خودروهای دیزلی ، فناوری های هوشمند، خودروهای کار و سرویس های مربوط به کالاهای روزمره، توانسته به یکی از هلدینگ های قدرتمند تجاری تبدیل شود. این هلدینگ با اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری برندهای مانند؛ هایکو اسپورتیو (بزرگترین شریک تجاری ولوو)، منهارت (یکی از شرکای تجاری معتبر BMW)، دوچرخه های بوتچیا و لائوس ایتالیا، باتری اینتکت آلمان، روغن های میلرز، روغن های تاکومی و ریس چیپ آلمان، سبد متنوعی از برندهای مطرح جهانی در اختیار دارد.

اعطای نمایندگی هلدینگ داتیس

این هلدینگ جهت توسعه شبکه نمایندگان خود اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط اخذ نمایندگی به سایت هلدینگ داتیس به آدرس www.datisworldwide.com مراجعه نموده و یا با شماره 75306-021 تماس حاصل نمائید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی