پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هلدینگ داتیس-لاستیک

برندی جدید به بازار تایر ایران می آید/ حضور قدرتمند هلدینگ داتیس در بازار لاستیک

هلدینگ داتیس قصد دارد تا بزودی از برند جدید خود در حوزه تایر خودرو رونمایی کند. تحریم های یک جانبه غرب و امریکا و همچنین موانع و مشکلات تجاری این روزهای صنعت خودرو موجب شده تا تعاملات بین المللی بیش از پیش ارزشمند شوند. بنگاه های تجاری بزرگ، اهرم های قدرت هر صنعتی هستند و […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

هلدینگ داتیس قصد دارد تا بزودی از برند جدید خود در حوزه تایر خودرو رونمایی کند.

تحریم های یک جانبه غرب و امریکا و همچنین موانع و مشکلات تجاری این روزهای صنعت خودرو موجب شده تا تعاملات بین المللی بیش از پیش ارزشمند شوند.
بنگاه های تجاری بزرگ، اهرم های قدرت هر صنعتی هستند و صنعت خودرو نیز همچون سایر صنایع برای پیشرفت خود نیازمند برنامه استراتژیک توسعه بنگاه های تجاری تاثیرگذار خود است.
در همین راستا و با هدف توسعه صنعت خودرو کشور، هلدینگ داتیس قصد دارد تا بزودی از برند جدید خود در حوزه لاستیک خودرو رونمایی کند.

برند اصیل دیگری که می تواند سبد محصولات داتیس را تکمیل تر کرده و رقیب قدرتمندی برای رقبا باشد. هلدینگ داتیس در سالهای اخیر فعالیت خود در عرصه تجارت موفق شده تا با برندهای بزرگی به تعامل برسد و مسبب ورود محصولات و خدمات باکیفیتی به ایران گردد.

این هلدینگ با اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری برندهایی مانند هایکو اسپورتیو (بزرگترین شریک تجاری ولوو)، منهارت (یکی از شرکای تجاری معتبر BMW)، دوچرخه های بوتچیا و لائوس ایتالیا، باتری اینتکت آلمان، روغن موتور میلرز انگلستان، روغن موتور تاکومی ژاپن و ریس چیپ آلمان و چند برند دیگر، سبد متنوعی از برندهای مطرح جهانی را در اختیار دارد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات می توانند با شماره 02175306 تماس حاصل نمائید.

اعطای نمایندگی هلدینگ داتیس در سراسر کشور

میلرز به ایران رسید/ اعطای نمایندگی فروش روغن های میلرز انگلستان در سراسر کشور توسط هلدینگ داتیس

جهانی برای همه / کمپین هلدینگ داتیس در حمایت از حیوانات

اجرای یک فراخوان بین المللی در ایران/ داتیس خودرو ولووهای تولید شده تا سال 2016 را فراخواند

تیونینگ به سبک داتیس خودرو/ بی نهایت ماجراجویی!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی