پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح lez

اجرای طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در پنجشنبه ها از سر گرفته می شود

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که این پنجشنبه آخرین پنجشنبه در سال‌جاری است که طرح ترافیک و زوج و فرد در آن اجرا می‌شود. سرهنگ مسعود جبارزاده در این باره گفت: برابر تصمیم اتخاذ شده از ابتدای اسفند ماه، در روزهای پنج شنبه نیز طرح ترافیک و طرح زوج و فرد اجرا […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که این پنجشنبه آخرین پنجشنبه در سال‌جاری است که طرح ترافیک و زوج و فرد در آن اجرا می‌شود.

سرهنگ مسعود جبارزاده در این باره گفت: برابر تصمیم اتخاذ شده از ابتدای اسفند ماه، در روزهای پنج شنبه نیز طرح ترافیک و طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد. بنابراین امروز آخرین پنجشنبه در سال جاری است که طرح ترافیک و زوج و فرد در آن اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از روز پنج شنبه هفته آینده یعنی دوم اسفندماه طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در تهران دوباره اجرا خواهد شد و در همین راستا نیز طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به ایام منتهی به عید نوروز و افزایش حجم تردد در پنج‌شنبه‌ها، گفت: لازم است در این ایام نیز شهروندان با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و برای تردد در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

منبع: ایسنا

طرح زوج و فرد آری یا خیر؟ / درآمدزایی یا کنترل تردد و آلودگی هوا

افزایش نرخ طرح ترافیک حداکثر 15 درصدی خواهد بود /تخفیف 50 درصدی عوارض برا ساکنان محدود زوج و فرد

ورود به محدوده طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه‌ ممنوع می‌شود

طرح زوج و فرد در سال آینده با چه تغییراتی همراه می شود؟

چگونه سهمیه طرح ترافیک را به خودرویی دیگر منتقل کنیم؟

نرخ عوارض تردد در مناطق مرکزی تهران در سال 98 چگونه محاسبه می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی