پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای برقی

افزایش چشمگیر فروش خودروهای برقی

طی یک ماه نخست سال ۲۰۱۹ آمار خودروهای برقی که در سرتاسر جهان به فروش رسیده‌اند به ۶/ ۵ میلیون دستگاه رسیده است که نشان دهنده رشد ۶۴ درصدی نسبت به همین زمان در سال ۲۰۱۸ است. این دومین سالی است که فروش خودروهای برقی با افزایش کم‌نظیری مواجه شده است. به گزارش پایگاه خبری […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

طی یک ماه نخست سال ۲۰۱۹ آمار خودروهای برقی که در سرتاسر جهان به فروش رسیده‌اند به ۶/ ۵ میلیون دستگاه رسیده است که نشان دهنده رشد ۶۴ درصدی نسبت به همین زمان در سال ۲۰۱۸ است. این دومین سالی است که فروش خودروهای برقی با افزایش کم‌نظیری مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

تنها در سال ۲۰۱۸، تعداد ۲/ ۲ میلیون دستگاه خودروی برقی در سرتاسر جهان به دست خریداران رسیده است که این رقم به ۴/ ۳ میلیون خودروی برقی موجود پیش از آن اضافه شد. خودروی مدل سه تسلا که با اختلاف در صدر فهرست فروش خودروهای برقی قرار گرفته است از ابتدای سال ۲۰۱۸ تا ابتدای سال ۲۰۱۹ فروش ۱۴۶ هزار و ۳۱۰ دستگاهی را تجربه کرد.  نیسان لیف نیز با فروش بیش از ۸۱ هزار دستگاه در رده دوم قرار گرفته است. اما بهترین خودروی دوستدار محیط زیست آلمانی بی‌ام‌و سری پنج بوده است که با پیشرانه پلاگین‌هیبریدی موفق به فروش ۲۲ هزار و ۴۰ دستگاه شد و در رده بیست و دوم جای گرفت.

طبق برخی گزارش های تا سال 2022 حجم عظیمی ازخودروهای برقی در خیابان های شهرهای مختلف جهان تردد خواهند کرد و بسیاری از شرکت های معتبر خودروسازی در دنیا به دنبال بهره مندی از تکنولوژی های روز خودرویی هستند چرا که علاقه مندان به خودروهای برقی روز به روز افزایش می یابد و از طرفیNGO های حامی محیط زیست در جهان نیز فشار زیادی بر این شرکت ها برای استفاده از سوخت های پاک می آورند.  به همین جهت بعید نیست در سال های آتی شاهد موج فزاینده استفاده از خودرو برقی در جهان باشیم.

بیکاری 75000 آلمانی با تولید خودرو برقی

Goodyear از طراحی تایرهای مخصوص خودرو برقی خبر می دهد

گسترش خط تولید خودروهای برقی بی وای دی /مراکش پایگاه ساخت خودرو برقی و باتری می شود

خودرو برقی هیوندای امسال عرضه می شود

فراخوان 10 هزار خودرو برقی رنو

قابلیت پارک دوبل خودکار در پیشرفته ترین خودرو برقی

همکاری ایدرو با یک شرکت استرالیایی برای تولید خودرو و موتور سیکلت برقی

تایکان خودرو تمام برقی پورشه در راه است

افزایش سرمایه گذاری رنو در تولید خودروهای برقی/ 1.2 میلیارد دلار برای توسعه خطوط تولید خودروهای پاک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی