پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان تیتان

«صدای سکوت» برای نیسان تیتان

مهندسان مربوط به ساخت نیسان تیتان ، به دنبال راهی برای کاهش نویز، لرزش و خشونت (NVH) در مدل جدید تیتان XD هستند ، در این زمینه کلیپی عنوان «صدای سکوت» منتشر کرده اند. مهندسان و تکنسین‌ها با بهره گیری از تعداد زیادی میکروفن و تجهیزات آزمایش صدا ، به دنبال ساکت‌ترین حالت ممکن برای […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

مهندسان مربوط به ساخت نیسان تیتان ، به دنبال راهی برای کاهش نویز، لرزش و خشونت (NVH) در مدل جدید تیتان XD هستند ، در این زمینه کلیپی عنوان «صدای سکوت» منتشر کرده اند.

مهندسان و تکنسین‌ها با بهره گیری از تعداد زیادی میکروفن و تجهیزات آزمایش صدا ، به دنبال ساکت‌ترین حالت ممکن برای فضای داخل کابین نیسان تیتان هستند. آنها به دنبال صدایی دلنشین از موتور ۵ لیتری کامینز توربو-دیزل بوده‌اند که در عین‌حال، کمتر به داخل کابین نیسان نفوذ کند. جان دی‌یونگ (John DeYoung) از گروه نیسان در این رابطه توضیح می‌دهد:

مردم از تراک‌ها برای رفتن به گردش در آخر هفته استفاده می‌کنند، همین‌طور برای بیرون رفتن و صرف شام با خانواده. آنها همچنین با این وسیله به سر کار می‌روند. بنابراین کارآیی یک تراک بسیار اهمیت دارد. ولی جواب‌دادن تلفن و امکان کار و زندگی در تراک نیز به همین اندازه اهمیت دارند. در نتیجه، در حال حاضر «سکوت» یک نکته کلیدی برای بسیاری از خریداران تراک‌های فول‌سایز محسوب می‌شود.

نیسان تیتان نیسان تیتان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی