پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح زوج و فرد

ساکنین محدوده طرح ترافیک در چه شرایطی مجوز تردد خاص می گیرند؟

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص شرایط تردد خودروهای ساکن محدوده طرح ترافیک، گفت: به ازای هر سند ثبتی یک خودرو اجازه تردد با شرایط خاص در محدوده طرح ترافیک دارد. محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص وضعیت تردد ساکنین محدوده طرح ترافیک گفت: به ازای هر […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص شرایط تردد خودروهای ساکن محدوده طرح ترافیک، گفت: به ازای هر سند ثبتی یک خودرو اجازه تردد با شرایط خاص در محدوده طرح ترافیک دارد.

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص وضعیت تردد ساکنین محدوده طرح ترافیک گفت: به ازای هر سند ثبتی اجازه تردد به یک خودرو در محدوده طرح ترافیک داده می‌شود و آنها می‌توانند از تخفیف استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید افرادی که در محدوده طرح ترافیک زندگی می‌کنند برای استفاده از تخفیفات سند ارائه کنند، گفت: با هر پلاک ثبتی یک خودرو می‌تواند در محدوده با تخفیفات تردد کند آنهایی که فاقد سند هستند نمی‌توانند؛ حتماً باید سند ثبتی وجود داشته باشد که به آنها اجازه تردد با تخفیفات داده شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در غیر اینصورت افراد برای تردد هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک را باید پرداخت کنند.

منبع: فارس

3.6 میلیون برگ جریمه معاینه فنی در سال 97 / برنامه معاینه فنی برای ایمنی خودروها

اجرای طرح ترافیک جدید از تابستان 98

بیش از هزار خودرو پلاک مخدوش توقیف شد

تخفیف طرح ترافیک برای وانت بارها و آژانس ها

اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد مُسکن است، درمان نیست/ کلاه قانون بر سر تصمیم شورای شهر

رشد 30درصدی ترافیک در محدوده طرح ترافیک در پنجشنبه‌ها

اجرای طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در پنجشنبه ها از سر گرفته می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی