پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

داتیس خودرو

چه خدماتی در طرح بازدید نوروزی داتیس خودرو ارائه می شود؟ + تخفیف 25 درصدی

شرکت داتیس خودرو به عنوان نماینده انحصاری هایکو اسپورتیو آلمان در ایران و ارائه دهنده خدمات پس از فروش ولوو در بالاترین سطح کیفی به شمار می رود. این شرکت در ظرح بازدید نوروزی، خدمات را با 25 درصد تخفیف ارائه می دهد. داتیس خودرو با فرارسیدن فصل بهار، طرح ویژه بازدید نوروزی خود را […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

شرکت داتیس خودرو به عنوان نماینده انحصاری هایکو اسپورتیو آلمان در ایران و ارائه دهنده خدمات پس از فروش ولوو در بالاترین سطح کیفی به شمار می رود. این شرکت در ظرح بازدید نوروزی، خدمات را با 25 درصد تخفیف ارائه می دهد.

داتیس خودرو با فرارسیدن فصل بهار، طرح ویژه بازدید نوروزی خود را آغاز نموده است. در این طرح که شامل خودروهای ولوو، هیبریدی و سایر خودروهای وارداتی می شود، انواع بازدیدهای فنی از جمله عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات، بروزرسانی سیستم های کامپیوتری خودرو ها و خدمات شست و شو با مواد نانو با مناسب ترین قیمت ارائه می شود.

علاوه بر این، خدمات VIP نیز به مشتریان ویژه و دارندگان خودروهای ولوو ارائه می گردد. در طرح ویژه بازدید نوروزی پس از بررسی خطاهای احتمالی با دستگاه عیب یاب آنلاین، بازدیدهای ویژه توسط تکنسین های مجرب تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو انجام می شود.تعمیرگاه  مرکزی داتیس خودرو در فضایی به وسعت 3 هزار متر مربع و دارای دو سالن مجهز به دستگاه های معاینه و تعمیر تخصصی، خدمات پیشرفته صافکاری و نقاشی، لابراتوار تخصصی رنگ گلازوریت، دارای بالاترین استاندارد جهانی و همچنین دستگاه های پیشرفته جوش نقطه زن و جوش CO2، خدمات خود را  در بالاترین سطح کیفی به مشتریان ارائه می دهد.

?خدماتی که در طرح بازدید نوروزی تعمیرگاه مرکزی داتیس ارائه می شود شامل 25 درصد تخفیف و همچنین قطعات عرضه شده در این طرح نیز شامل5 درصد تخفیف می شوند که عبارتند از:

?تعویض روغن و فیلتر ها

?بازدید چهار چرخ و تعویض لنت ها

?میزان فرمان و تعویض زوایای چهار چرخ با دستگاه

?تعویض شمع های خودرو و انواع خدمات صافکاری و نقاشی

?تخفیف ویژه برای مشتریان صفرشویی داخل و بیرون خودرو، واکس و پولیش با مواد نانو

داتیس خودرو دارنده اولین و مجهزترین تعمیرگاه خودروهای هیبریدی در کشور است.

در این طرح نوروزی که تا پایان اسفند ماه ادامه دارد، دارندگان خودروهای سواری خارجی از جمله ولوو و هیبریدی می توانند با تماس با شماره های 1852 و 75306-021 ضمن تعیین وقت قبلی برای انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات، به تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو واقع در شرق تهران مراجعه کنند. زمان مراجعه در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 الی17:30 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 الی 13 است.

فروش روغن های میلرز انگلستان آغاز می شود

برندی جدید به بازار تایر ایران می آید/ حضور قدرتمند هلدینگ داتیس در بازار لاستیک

اعطای نمایندگی هلدینگ داتیس در سراسر کشور

میلرز به ایران رسید/ اعطای نمایندگی فروش روغن های میلرز انگلستان در سراسر کشور توسط هلدینگ داتیس

اجرای یک فراخوان بین المللی در ایران/ داتیس خودرو ولووهای تولید شده تا سال 2016 را فراخواند

تیونینگ به سبک داتیس خودرو/ بی نهایت ماجراجویی!

داتیس خودرو آماده ارائه خدمات پس از فروش به سازمان ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی