پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

كاهش قيمت چند محصول سايپا در بازار + جدول تغییرات قیمت

همزمان با ادامه طرح فروش فوري محصولات سايپا بدون افزايش قيمت در روز گذشته، بهاي چند خودرو توليد اين شركت 500 هزار تا يك ميليون تومان كاهش يافت. روز گذشته خودرو پرايد 131 با قيمت 37 ميليون تومان در قالب طرح فروش فوري عرضه شد و در حالي كه با تسريع در عرضه اين خودرو، […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

همزمان با ادامه طرح فروش فوري محصولات سايپا بدون افزايش قيمت در روز گذشته، بهاي چند خودرو توليد اين شركت 500 هزار تا يك ميليون تومان كاهش يافت.

روز گذشته خودرو پرايد 131 با قيمت 37 ميليون تومان در قالب طرح فروش فوري عرضه شد و در حالي كه با تسريع در عرضه اين خودرو، تقاضا براي خريد آن به مرز تعادل رسيده، قيمت اين خودرو با كاهش 500 هزار توماني در بازار به 45 ميليون و 500 هزار تومان رسيد.

پرايد 132 نيز با كاهش قيمت 500 هزار توماني در بازار، به 48 ميليون تومان رسيد؛ علاوه بر آن پرايد 111 نيز كه به‌دليل تقاضاي بيشتر نسبت به ساير خودروهاي اين خانواده، از حاشيه بازار بيشتري برخوردار است، با قيمت 39 ميليون و 400 هزار تومان عرضه شد كه اين امر كاهش قيمت 500 هزار توماني خودرو مذكور را به‌همراه داشت و آن را به 50 ميليون تومان در بازار رساند.

بيشترين كاهش قيمت محصولات سايپا در روز گذشته را ، سايپا 151 به‌خود ديد كه با يك ميليون تومان افت قيمت، به 42 ميليون و 500 هزار تومان رسيد؛ اين در حالي است كه خودرو مذكور توسط سايپا با قيمت 39 ميليون و 900 هزار تومان به بازار عرضه مي‌شود.

علاوه بر آن، خودرو تيبا نيز با قيمت 41 ميليون و 600 هزار تومان توسط سايپا عرضه شد كه با كاهش 500 هزار توماني در بازار، به 53 ميليون و 500 هزار تومان رسيد.

در روز گذشته همچنين ساير محصولات سايپا بدون هرگونه افزايش قيمت توسط كارخانه به بازار عرضه شد؛ به‌گونه‌اي كه ساينا با قيمت 52 ميليون و 800 هزار تومان، كوييك با قيمت 58 ميليون تومان، نيسان بنزيني با قيمت 64 ميليون و 800 هزار تومان و نيسان دوگانه‌سوز با قيمت 66 ميليون و 800 هزار تومان به بازار عرضه شدند.

اجراي طرح فروش فوري محصولات سايپا با هدف تنظيم بازار در حال اجرا است كه در آن، خودروهاي توليدي اين شركت، با موعد تحويل سي روزه در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرد.

از زمان آغاز اين طرح تاكنون، قيمت خودروهاي سايپا بدون هرگونه افزايش، به شكلي ثابت و پايدار به بازار عرضه مي‌شوند.

قیمت محصولات سایپا

سایپا برای خریداران رنو ساندرو چه پیشنهادی دارد؟

پراید هیچگونه افزایش قیمتی نداشته است

عرضه 15 هزار خودرو تا پایان سال توسط سایپا

تحویل خودروهای سایپا به مشتریان شتاب می گیرد

تخفیف زامیاد به مشتریانی که جرایم بدهی خود را پرداخت کنند

جزییات طرح جایگزینی محصولات خانواده رنو

عرضه 120 هزار خودروی ایران خودرو و سایپا در بازار، فتیله قیمت را پایین می کشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی