پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

راک

بازیگر مشهور چه خودروهایی در پارکینگ دارد؟ / صفر تا صد با راک!

به قول خودش از زمانی که تنها 7 دلار بیشتر در جیبش پول نداشت تا شایعه کاندیدای ریاست جمهوری، دووِن جانسون که با نام مستعار The Rock شناخته می شود، یکی از سرشناس ترین و البته محبوب ترین چهره های حال حاضر دنیاست. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو مؤسسه آمریکایی فوربز، این بازیگر […]

javankhodro
جمعه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

به قول خودش از زمانی که تنها 7 دلار بیشتر در جیبش پول نداشت تا شایعه کاندیدای ریاست جمهوری، دووِن جانسون که با نام مستعار The Rock شناخته می شود، یکی از سرشناس ترین و البته محبوب ترین چهره های حال حاضر دنیاست.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

مؤسسه آمریکایی فوربز، این بازیگر 46 ساله آمریکایی را در لیست یکصد چهره پردرآمد دنیا در صنعت رسانه، در جایگاه پنجم عنوان کرده که درآمد 124 میلیون دلار در سال، می تواند گواهی بر این مدعی باشد.

او در سال 2018 به تنهایی با دو فیلم سینمایی گیشه ای Rampage و Skyscraper در کنار سریال تلویزیونی The Ballers توانسته درآمد بالایی را کسب کند. علاوه بر اینها، او تهیه کننده و مجری مسابقه تلویزیونی The Titans بوده و سفیر تبلیغات فورد نیز می باشد. همچنین این روزها، یکی از فعالترین چهره های اینستاگرامی است که 124 میلیون فالوور نشان از محبوبیت و تأثیرگذاری این چهره در سراسر دنیا دارد. حتی شایعات حاکی از آنست که وی در حال آماده شدن برای کاندیدای ریاست جمهوری ایالت متحده در دوره آینده است. دووین جانسون یک شخصیت قابل تقدیر و قابل تحسین بوده زیراکه با تلاش و پشتکاری که داشته در طول این سالها توانسته از صفر به صد برسد!

با درآمد سالانه 124 میلیون دلار، دووین جانسون می تواند بهترین خودروها را سوار شود و غیر از این هم نیست. او تعدادی از خاص ترین و گرانترین سوپراسپرت های دنیا را در گاراژ خانه خود دارد. یکی از پر بازدیدترین تصاویر وی در اینستاگرام، تصویر او در کنار یک دستگاه پاگانی هوآیرا است. اما راک به غیر از هوآیرا، خودروهای دیگری هم دارد:

1- فورد F-150

به عنوان پر درآمدترین بازیگر هالیوودی در سال گذشته، شاید فکر کنید که دووین جانسون یک بوگاتی شیرون را به عنوان خودرو روزمره خود استفاده می کند اما در اشتباهید. خودرو روزمره او برای مدت ها، یک پیکاپ فورد F-150 بود. او به گفته خودش این خودرو را به مدت هفت ماه استفاده نمود و خودرو مورد علاقه اش است. البته این F-150 تیونینگ شده و یک F-150 عادی نیست. وی چندی پیش، این F-150 را به عنوان تشکر به یکی از خدمه خود هدیه داد. ضمنأ باید اشاره کرد که این بازیگر هالیوودی بسیار دست و دلباز هم هست و تا به حال چند خودرو را هدیه داده است.

راک

2- رولزرویس Wraith

در میان تمامی خودروهای اسپرت راک، فقط یکی از آنهاست که به راحتی می تواند وی را در خود جای دهد و آنهم چیزی نیست جز رولزرویس Wraith که البته بیش از آنکه اسپرت باشد، لوکس است. اگر فکر کرده اید که راک با Wriath به جلسات و افتتاحیه های فیلم های سینمایی اش می رود در اشتباهید زیرا که او بارها در فرودگاه با شلوارک و صندل و یک ساک دستی در کنار رولزرویس Wraith لوکس دیده شده و اینطور که به نظر می رسد با این کوپه 317 هزار دلاری احساس راحتی بیشتری می کند.

راک

3- فورد GT

همانطور که در مقدمه هم گفته شد، دووین جانسون سفیر تبلیغات فورد است و تبلیغات تلویزیونی فورد با حضور وی در سراسر دنیا پخش می شود. از این رو، او از فرآیند طراحی فورد GT پیش از تولید دیدن کرد و معتقد بوده که یکی از بی نظیر ترین خودروهایی است که تا به حال دیده است. او علاقه زیادی را به این سوپراسپرت آمریکایی دارد اما پس از باز کردن درب کابین متوجه شد که در کابین فورد GT هم جا نمی شود و حسرت رانندگی با آن همیشه در دلش باقی می ماند!

راک

4- فراری لافراری

گفته می شود که دووین جانسون، یک لافراری به رنگ سفید مات را بصورت لیزینگی خریداری کرده که البته وی خودش می گوید که در لافراری جا نمی شود! قطعأ طراح لافراری به هنگام طراحی این ابرخودرو، راک را بر روی صندلی راننده در نظر نگرفته بودند! به همین دلیل، راک فقط با آن چند عکس می اندازد و آنرا در گوشه گاراژ خود نگه می دارد. این اسب سرکش با موتور 12 سیلندر 6.3 لیتری هیبریدی به توان 950 اسب بخار، مهیج ترین و نیرومندترین خودرو گاراژ راک است.

راک

5- پاگانی هوآیرا

تصور این بازیگر قوی هیکل و درشت اندام با 195 سانتی متر قد، در کابین کوچک پاگانی هوآیرا، اندکی دشوار به نظر می رسد اما راک در مراسمی که چندی پیش به مناسبت آغاز به پخش سریال The Ballers برگزار شده بود، از یک دستگاه هوآیرا با بدنه فیبر کربن عریان و رینگ و تزیینات و کابین قرمز رنگ پیاده شد. البته پیاده شدن وی از هوآیرا سخت و دشوار به نظر می رسید. البته که راک با درآمد سالانه 124 میلیون دلار، هیچ نگرانی بابت پرداخت 1.3 میلیون دلار را برای هوآیرا ندارد و این ایتالیایی با قلب تپنده 12 سیلندر AMG یکی از معدود خودورهای میلیون دلاری گاراژ راک است.

راک

6- خودروهای سریال The Ballers

سریال The Ballers با موضوع تاجرینی است که درآمد بسیار بالایی دارند و سبک لوکس زندگی آنها را به تصویر می کشد. و طبیعتأ هیچ ثروتنمدی نیست که خودرو گرانقیمت سوار نشود. راک که نقش اصلی این سریال است سوار بر ماشین های لوکس و گرانقیمتی از جمله مکلارن 650S، رنجروور اسپرت، پورشه پانامرا با کیت بدنه منصوری و چند خودرو پر زرق و برق دیگر دیده شده که هیچکدام خودروهای شخصی وی نیستند و برای فیلمبردای سریال The Ballers استفاده شده اند.

راک

7- خودروهای اهدایی

او یکی از دست و دلبازترین بازیگران هالیوود است که البته با در نظر گرفتن درآمد قابل توجهی که دارد، غیر از این هم نباید باشد. او فورد F-150 شخصی خود را به یکی از خدمه اش اهدا کرد. علاوه بر این، او در مراسم رونمایی از فورد موستانگ 2018، آنرا به یکی از سربازهای ارتش آمریکا اهدا می کند که اقدام قابل تقدیری بود.  او به مادر و پدرش هم خودرو هدیه داده و به خدمتکارش به پاس زحماتش، یک دستگاه فورد Edge را سالها پیش اهدا کرده بود. او خودروهای دیگری نظیر فورد اکسپلورر و لکسوس RX را هم به سایر خدمه و اعضای خانواده خود هدیه داده است.

راک

بیشتر بخوانید:

زندگی نامه کن بلاک / اسطوره دریفت!

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • شاهین | 28/05/1398 در 08:24

    اکثر کشتی کجیست ها آدمهای خوبی هستند
    اونها استثناییند

    • آریانا راد | 07/01/1400 در 04:22

      آدم خوب و خودروی لوکس خاک خور و این همه گرسنه .

کیوسک مطبوعاتی