پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت زامیاد

عملکرد مطلوب شرکت زامیاد در شرایط تحریم

زامیاد نشان ملی و رتبه نخست طراحی، مهندسی و بومی‌سازی در صنعت خودروهای تجاری را کسب کرد. در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری «طرح انتخاب ملی» که با حضور جمعی از مسئولین و کارشناسان شرکت‌های داخلی، در محل سالن همایش‌های صداوسیما (تهران) برگزار شد، شرکت زامیاد به سه عنوان ارزشمند دست‌یافت و موردتقدیر قرار گرفت. به […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

زامیاد نشان ملی و رتبه نخست طراحی، مهندسی و بومی‌سازی در صنعت خودروهای تجاری را کسب کرد.

در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری «طرح انتخاب ملی» که با حضور جمعی از مسئولین و کارشناسان شرکت‌های داخلی، در محل سالن همایش‌های صداوسیما (تهران) برگزار شد، شرکت زامیاد به سه عنوان ارزشمند دست‌یافت و موردتقدیر قرار گرفت.

به گزارش ارتباطات ‌و امور بین‌الملل شرکت زامیاد، در این اجلاس که باهدف معرفی دستاورد‌ها، توانمندی‌ها،‌خدمات و تولیدات ویژه و نوین مجموعه‌های و کمک به توسعه فروش محصولات و خدمات برگزار شد؛ شرکت زامیاد با توجه به سوابق، دستاوردها و عملکرد مطلوب در شرایط تحریم در سه بخش ملی و بین‌المللی در حضور مقامات و مسئولین کشوری مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، با توجه به برنامه‌های مدون شرکت زامیاد درزمینه توسعه و تنوع محصول، این شرکت موفق به کسب نشان زرین مدیریت خلاق و رتبه نخست طراحی، مهندسی و بومی‌سازی در صنعت خودروهای سنگین و نیمه سنگین گردید.

همچنین نگاه هوشمندانه این شرکت به اجرای فرآیند خاص تولید خودروهای تجاری منجر شد گواهینامه عالی «برترین توانایی رقابتی در صنعت خودروسازی» توسط انجمن بین‌المللی مدیریت خلاق انگلستان به زامیاد اعطاء شود.

این گزارش می‌افزاید: مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در پایان اجلاس سراسری «طرح انتخاب ملی»، به‌پاس کارآفرینی،‌حفاظت از منابع ملی و بهبود سهم صنعت در اقتصاد ملی در راستای تقویت و تحکیم بنیان‌های اقتصادی کشور با اهداء لوح سپاس از اقدامات شرکت زامیاد در این عرصه تقدیر کرد.

مدیرعامل شركت زامياد در گفتگويي ضمن اشاره به دستاوردهاي اين شركت در سال 97 گفت: زامياد باوجود تحریم‌ها و فشارهايي كه در حوزه صنعت خودرو وجود داشت، توانست دستاوردهاي قابل‌توجهی را در قالب رشد توليد، تنوع محصول و انواع پروژه‌های غير توليدي به دست آورد؛ كه از آن جمله می‌توان به توليد و عرضه انواع متنوع وانت‌بار در سگمنت‌هاي مختلف بر اساس سلایق مشتريان، توليد برترين ون آمبولانس كشور، حفظ و ارتقاء ارائه خدمات به مشتريان در نمایندگی‌های مجاز و كسب تنديس برترين شركت خودروساز كشور در حوزه حسابرسي داخلي ايران،‌ کسب رتبه دوم ISQI در رضایتمندی مشتریان (خودروهای تجاری) و رکورد فروش قطعات یدکی در زامیاد طی 10 سال گذشته اشاره كرد؛ كه اين تنها بخشي از موفقیت‌هایی است كه تلاش و همت همكاران پرتلاش شركت زامياد حاصل‌شده است.

تخفیف زامیاد به مشتریانی که جرایم بدهی خود را پرداخت کنند

بازگشت قیمت ها به گذشته شامل محصولات تجاری نمی شود

زامیاد با محصولات تجاری جدید، سهم خود را از بازار افزایش می دهد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی