پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا رحمانی-وزیر صنعت، معدن و تجارت

15 برنامه ویژه وزارت صنعت برای تحقق شعار سال

وزیر صنعت از 15 برنامه مختلف متناسب با جغرافیای کشور در استان‌های کشور از جمله آمایش سرزمین، نقشه راه معدن برای اولین بار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره شعار سال ۱۳۹۸ گفت: این نامگذاری بسیار هوشمندانه بود و راهکار حل مشکلات اساسی کشور […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۵ فروردین ۱۳۹۸

وزیر صنعت از 15 برنامه مختلف متناسب با جغرافیای کشور در استان‌های کشور از جمله آمایش سرزمین، نقشه راه معدن برای اولین بار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره شعار سال ۱۳۹۸ گفت: این نامگذاری بسیار هوشمندانه بود و راهکار حل مشکلات اساسی کشور در همین نام نهفته است.

رحمانی در ادامه افزود: ما اگر به تولید بها دهیم و تولیدمان رونق بگیرد، اشتغال محفوظ است؛ همچنین امکان ایجاد اشتغال جدید هم ممکن می‌شود و مشکلات اساسی مانند تورم، بازار، مسائل معیشتی مردم قابل حل است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: کشور ما ظرفیت‌های خوب تولیدی دارد، لکن تولید باید فعال باشد و ظرفیتی که اکنون در کشور وجود ندارد باید محقق شود.

وی در ادامه افزود: به نظر بنده بهترین نویدی که می‌شد در سال جدید داد رونق تولید است و امیدوارم این مسئله را همه مسئولین جدی بگیرند. این مطلبی است که دولت، ملت و هر کسی که در این جامعه است در حد خود باید آن را جدی بگیرد و به عنوان یک تکلیف حساب کند. یقیناً کشور در سال جدید از مشکلات عبور خواهد کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره برنامه وزارتخانه درباره شعار سال ۹۸ گفت: ما هر کاری مانند تأمین نقدینگی، مواد اولیه، ایجاد بازار‌ها هدف، تقویت بازار‌های صادراتی، فناوری، حوزه نوسازی صنایع که برای رونق تولید لازم باشد انجام خواهیم داد.

وی در ادامه افزود: کار‌های نیمه تمام بسیار داریم، ما در حوزه صنایع دریایی و در حوزه لوازم خانگی ظرفیت خوبی داریم. فعالیت‌هایی در حوزه پوشاک، فلزات و دیگر حوزه‌ها در وزارت صنایع و صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

رحمانی ادامه داد: 15 برنامه ویژه همکارانمان تعریف کردند که ان‌شالله اوایل سال اعلام خواهد شد. برنامه‌های مختلف متناسب با جغرافیای کشور در استان‌های کشور از جمله آمایش سرزمین، نقشه راه معدن برای اولین بار تدوین و ابلاغ شد. انشالله امسال حوزه معدن را بسیار جدی خواهیم گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به دلیل اینکه درک خوبی از موضوع رونق تولید دارند و می‌دانند که این موضوعات و اقدامات چقدر مهم است با یک روحیه جهادی فرمایش رهبری را جدی خواهند گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تذکر یک نماینده مجلس به وزیر صنعت ؛ کمتر شعار درمانی کنید!

بازدید نماینده ویژه وزیر صنعت در کمیته خودرو از ستاد پاسخگویی به مشتریان گروه سایپا

اولتیماتوم وزیر صنعت به 2 خودروساز بزرگ کشور

وزیر صنعت: برنامه ساماندهی خودرو آماده می شود

ارسال طرح استیضاح وزیر صنعت به هیئت رئیسه مجلس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی