پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برطرف شدن انسداد بیش از ۱۶۲ محور سیل زده

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه حجم خسارت‌های وارده بر جاده‌ها بر اثر سیل اخیر، حدود ۱۲ هزار و ۵۷۶ کیلومتر بوده است، از برطرف شدن انسداد ۱۶۲ محور سیل زده و احداث ۳۳ محورجدید خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شهرام آدم نژاد درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور با […]

هادی سیانکی
پنجشنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۸

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه حجم خسارت‌های وارده بر جاده‌ها بر اثر سیل اخیر، حدود ۱۲ هزار و ۵۷۶ کیلومتر بوده است، از برطرف شدن انسداد ۱۶۲ محور سیل زده و احداث ۳۳ محورجدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

شهرام آدم نژاد درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور با توجه به بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر گفت: اولویت ما ایجاد آسان‌ترین و بهترین راه مواصلاتی به محل حادثه دیدگان بوده است و در این باره، فرودگاه گرگان اولین محلی بود که به مشکل برخورد کرد و حدود ۴۰ هکتار از اراضی فرودگاه تا ارتفاع ۲.۵ متری زیر آب رفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه فرودگاه ایلام هم با مشکلاتی مواجه بود که با رسیدگی‌های لازم در حالت عملیاتی قرار گرفت، گفت: با توجه به اینکه احتمال طغیان رودخانه کن وجود داشت، با ایجاد حفاظ‌های لازم و مناسب برای فرودگاه مهرآباد، از بروز مشکلات احتمالی در این فرودگاه جلوگیری شد.

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه در خرم آباد، فرودگاه زیر آب رفت و دچار مشکلاتی شد، گفت: این اتفاق تا ۴ صبح ۱۲ فروردین وجود داشت؛ ولی از ساعت ۴ تا ۱۱ صبح ۱۳ فروردین، امکان پروازهای هلی کوپترهای امدادی وجود داشت که البته از ۱۱ به بعد، همه پروازها برقرار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به اینکه در حال حاضر همه فرودگاه‌های کشور قابل استفاده و عملیاتی هستند؛ در خصوص تخلف گرانفروشی بلیط هواپیما در برخی آژانس‌های مسافری گفت: با چند آژانس متخلف برخورد شد و امروز قیمت‌ها به نرخ قبل بازگشته است.

آدم نژاد با بیان اینکه حجم خسارت‌های وارده بر جاده‌ها، حدود ۱۲ هزار و ۵۷۶ کیلومتر بوده که تا این لحظه حدود ۱۶۲ انسداد جاده‌ای برطرف شده و ۳۳ محور جدید احداث شده است، گفت: برآورد اولیه خسارت‌های وارده بر جاده‌ها تا این لحظه حدود یک هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان کارشناسی شده که البته در خصوص وضعیت راه آهن هم، شرایط مشابهی وجود دارد.

منبع: مهر

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی