پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آسانسور پل عابر

پل های عابر خیابان آزادی به آسانسور مجهز می شوند

شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به مشکل تردد عابرین خیابان آزادی از عرض آن به خاطر وجود نرده‌های BRT گفت: بیشترین مشکل متوجه معلولین است که تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی آسانسور این مشکل حل شود. علی مفاخریان شهردار منطقه 9 تهران   با اشاره به کمبود پل عابر پیاده در خیابان آزادی و همچنین […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به مشکل تردد عابرین خیابان آزادی از عرض آن به خاطر وجود نرده‌های BRT گفت: بیشترین مشکل متوجه معلولین است که تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی آسانسور این مشکل حل شود.

علی مفاخریان شهردار منطقه 9 تهران   با اشاره به کمبود پل عابر پیاده در خیابان آزادی و همچنین نبود آسانسور برای معلولین که نمی‌توانند به خاطر وجود نرده‌های BRT از عرض خیابان عبور کنند، گفت: برای حل این مشکل زیرگذری را در متروی استاد معین پیش‌بینی کرده‌ایم تا دسترسی از زیر خیابان آزادی برقرار شود که البته هنوز پله‌های عابر پیاده و پله برقی آماده نشده است.

شهردار منطقه 9 با اشاره به جلسه‌ای که با پور سید آقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران داشته گفت: او از این نقطه بازدید کرده و دستوراتی را هم برای مجتمع ایستگاهی استاد معین صادر کرد و الان در حال پیگیری آن هستیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری کار ساخت پله برقی و پل عابر پیاده را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تاکنون شهروندان ناگزیر بودند به خاطر وجود نرده‌های میان خیابان با مشکل فراوان تردد کنند، اظهار کرد: بر همین اساس پل‌های عابر پیاده را به پله برقی مجهز کردیم، اما هنوز مشکل معلولین حل نشده است که تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی آسانسور این مشکل حل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

همه تخم مرغ‌ها را در یک سبد نچینیم/ آیا LRT می‌تواند به‌عنوان یک مُد حمل و نقل عمومی از ترافیک خودروها در تهران بکاهد؟

نرده های چهارراه ولیعصر برای سهولت تردد جمع آوری می شود

ساکنین محدوده طرح ترافیک در چه شرایطی مجوز تردد خاص می گیرند؟

اجرای طرح ترافیک جدید از تابستان 98

اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد مُسکن است، درمان نیست/ کلاه قانون بر سر تصمیم شورای شهر

پرداخت عوارض برای ورود به 5 تونل تهران و بزرگراه صدر

چند از ساعت از عمرمان در ترافیک سپری می‌شود؟

(( ون کافه )) های فاقد مجوز جمع آوری می شوند

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی