پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت هواپیما

قیمت بلیت هواپیما در مسیر ثبات/ تغییر قیمت بلیت هواپیما به تغییرات نرخ ارز بستگی دارد

به گفته دبیرانجمن شرکت‌های هواپیمایی، در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در سال 98 وجود ندارد، هرچند که این مسئله به ثبات نرخ ارز بستگی دارد. مقصود اسعدی سامانی-دبیرانجمن شرکت‌های هواپیمایی، با بیان اینکه در حال حاضر مبنای قیمت بلیت هواپیما نرخ‌های تعیین شده در آذرماه سال ۱۳۹۷ است، اظهار […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

به گفته دبیرانجمن شرکت‌های هواپیمایی، در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در سال 98 وجود ندارد، هرچند که این مسئله به ثبات نرخ ارز بستگی دارد.

مقصود اسعدی سامانی-دبیرانجمن شرکت‌های هواپیمایی، با بیان اینکه در حال حاضر مبنای قیمت بلیت هواپیما نرخ‌های تعیین شده در آذرماه سال ۱۳۹۷ است، اظهار کرد: دامنه نرخ بلیت پروازهای داخلی خطوط هوایی کشور که شامل سقف و کف قیمت‌ها می‌شود، در آذرماه سال گذشته به تصویب رسیده است و در ایام نوروز سال ۱۳۹۸ نیز مبنای قیمت‌ها بر همین اساس محاسبه شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در سال ۱۳۹۸ وجود ندارد و در صورتی که قیمت ارز رشد نداشته باشد، افزایش قیمت بلیت هواپیما دور از ذهن به نظر می‌رسد، چراکه بازار فروش بلیت هواپیما کشش افزایش قیمت را ندارد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه در ایام نوروز سال جاری نیز شاهد کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مسافر در برخی از مسیرها بودیم، گفت: پس از ایام نوروز نیز شرکت‌های هواپیمایی در پایین‌ترین دامنه نرخی در حال فروش بلیت هستند که این مسئله به خوبی نشان می‌دهد کشش افزایش قیمت‌ها در بازار فروش بلیت هواپیما وجود ندارد.

متقاضیان پرواز می‌توانند از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی نسبت به خرید بلیت سفر خود اقدام و اگر قصد دارند بلیت خود را از طریق سایت‌های اینترنتی خرید کنند باید حتماً با راستی آزمایی نسبت به معتبر بودن سایت مربوطه اطمینان حاصل نمایند و بلیتی را با قیمتی بالاتر از نرخ تعیین شده در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و نیز سایت سازمان هواپیمایی کشوری خرید نکنند. گفتنی است در ایام نوروز نیز دامنه نرخ بلیت پروازهای داخلی خطوط هوایی که شامل سقف و کف قیمت‌ها می‌شود، در نوروز امسال مطابق نرخ‌های مصوب آذرماه سال گذشته در نظر گرفته شد.

منبع: ایسنا

قیمت بلیت اتوبوس سیر کاهشی پیش گرفت/ مسافران چگونه تخلفات اتوبوس های بین شهری را ثبت کنند؟

نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت افزایش می یابد

انصراف از سفرهای نوروزی خسارت سنگینی به ایرلاین ها وارد کرد

نرخ پروازهای داخلی در ایام نوروز + جدول

قیمت بلیت پروازهای نوروز 98 افزایش نمی یابد

درآمد بالای ایران از محل تردد هواپیما های خارجی

ورود 3 فروند ایرباس‌ 319 به ناوگان هوایی کشور

مذاکره برای خرید هواپیما از عراق و ترکیه

فعالیت چارتری ها در مسیرهای پرتردد قابل قبول نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی