پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش ایران خودرو

ایران خودرو تا بازگشت شرایط طبیعی در مناطق سیل زده خدمات می دهد

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی برای خدمات رسانی به هموطنان سیل زده علاوه بر ارائه خدمات وظیفه ای بیش از 100 اکیپ ویژه به استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان، فارس و مازندران اعزام كرده است. مدیرعامل شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با بیان این مطلب گفت: با توجه به ادامه سیلاب […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی برای خدمات رسانی به هموطنان سیل زده علاوه بر ارائه خدمات وظیفه ای بیش از 100 اکیپ ویژه به استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان، فارس و مازندران اعزام كرده است.

مدیرعامل شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با بیان این مطلب گفت: با توجه به ادامه سیلاب ها وبحران در استان‌های خوزستان و لرستان، تا بازگشت به شرایط طبیعی، ارائه خدمات امدادی ایران خودرو به مالکان خودروهای این شرکت ادامه خواهد داشت.

سیدرضا حسینی گفت: حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودروبا توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و با دستورو تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ساعات اولیه و با تمام توان در منطقه حاضر شدند و ضمن عمل به وظیفه خود در مواقع بحرانی، در کمترین زمان ممکن در خصوص خدمت‌رسانی در محل یا انتقال خودروها به تعمیرگاه‌های مجاز اقدام کردند.

ایران خودرو بیش از 2 هزار خدمت خودرویی در مناطق سیل زده ارائه کرد

ارائه خدمات به 150 هزار خودرو در جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو

ناظران امداد ایران خودرو به یزد و کرمان رسیدند

بازدید مدیران ارشد ایساکو از ناوگان امداد رسانی ایران خودرو در خوزستان

آماده باش خدمات پس از فروش ایران خودرو در استان های سیل زده

ایران‌ خودرو برای امدادرسانی به سیل زدگان شیراز وارد عمل شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی