پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جواد سلیمانی-سایپا

سایپا استراتژی خود را در راستای افزایش تولید و تنوع محصولات تغییر می دهد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری در سال ۹۸ برای اجرای استراتژی توسعه محصول و اعمال تغییر در تيراژ، تنوع و ترکیب محصولات این مجموعه برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه خبر داد. سیدجواد سلیمانی با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودروهای اقتصادی و خودروهای مدرن توليد مشترك با شرکای خارجی، محصولات […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری در سال ۹۸ برای اجرای استراتژی توسعه محصول و اعمال تغییر در تيراژ، تنوع و ترکیب محصولات این مجموعه برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه خبر داد.

سیدجواد سلیمانی با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودروهای اقتصادی و خودروهای مدرن توليد مشترك با شرکای خارجی، محصولات مورد نیاز بازار کشور را تأمین می‌کند، افزود: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با توليد خودروهایي در سطوح بالاتر توسعه دهيم.

وی ادامه داد: سایپا همواره به‌عنوان تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در ایران مطرح بوده که باتوجه به نیاز بازار کشور به خودروهای پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید خودروهای رده متوسط و بالا در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

سلیمانی افزود: پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودروهای متنوع بر روی پلت‌فرم اختصاصی SP100 سایپا با برخورداری از امکانات روز است، برهمين اساس، طراحي و ساخت چند محصول جديد براي عرضه در سال‌هاي آينده با سرمايه‌گذاري و استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي بر روی همین پلت‌فرم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصريح كرد: در سال‌هاي گذشته خواسته‌ها و مطالبات عمومي جامعه از خودروسازان، دستخوش تحول شده و مشتريان به‌ دنبال استفاده از خودروهاي پيشرفته‌تر هستند؛ از اين رو، گروه خودروسازي سايپا تلاش خواهد كرد تا هم محصولاتي با سطوح كيفي و امكانات بالاتر توليد كند و هم نياز بازار در زمينه محصولات اقتصادي را با ساخت خودروهاي جديدتر و مجهزتر پاسخ دهد.

سليماني با اشاره به حضور گروه خودروسازي سايپا در بازارهاي صادراتي هم گفت: توسعه سبد محصول و توليد خودروهايي با ويژگي‌هاي مدنظر، توان رقابت سايپا را در بازارهاي خارجي افزايش داده و موجب كسب سهم بيشتر فروش و ارزآوري براي كشور نيز خواهد شد.

مجلس آماده کمک به سایپا برای تولید خودروهای برقی

سایپا در نمایشگاه بین المللی محیط زیست حاضر می شود

ارسال دومین محموله کمک رسانی سایپا به مناطق سیل زده

اجرت رایگان تعمیرات بدنه محصولات آسیب‌دیده گروه سایپا در سیل اخیر

پیروزی بر مشکلات با رونق تولید ؛ سال ۹۸، سال تحول سایپا خواهد بود

ثبت ركورد توليد و تحويل محصولات سايپا در اسفند 97

اولین نمونه داخلی سازی شده جعبه‌فرمان هیدرولیک وانت زامیاد رونمایی شد

عملکرد مطلوب شرکت زامیاد در شرایط تحریم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی