پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو

رشد 3 برابری تولید خودرو در 6 ماه اخیر

نائب رئیس دوم کمیسیون صنایع گفت: تولید خودرو در کشور در ۶ ماهه گذشته به سه برابر افزایش یافت تا در موعد مقرر خودرو به ثبت نام کنندگان تحویل شود. رضا علیزاده روز دوشنبه اظهار داشت: آقای رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون صنایع برای پاسخگویی به پرسش های چند تن […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

نائب رئیس دوم کمیسیون صنایع گفت: تولید خودرو در کشور در ۶ ماهه گذشته به سه برابر افزایش یافت تا در موعد مقرر خودرو به ثبت نام کنندگان تحویل شود.

رضا علیزاده روز دوشنبه اظهار داشت: آقای رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون صنایع برای پاسخگویی به پرسش های چند تن از اعضای این کمیسیون حضور داشتند که نمایندگان سوالات خود را مطرح کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان از توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت تقریبا قانع شده اند و در دو مورد قرار شد گروهی برای رسیدگی به مشکلات منطقه ای نمایندگان تعیین شود.
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از پرسش های نمایندگان بحث واگذاری واحدهای صنعتی بود که به وزیر صنایع مربوط نمی شود و به وزارت امور اقتصادی و دارایی برمی گردد؛ پرسش دیگر درباره مشکل تحویل خودرو بود.

وی ادامه داد: نمایندگان اینگونه سوال خود را مطرح کرده اند چرا خودرو به ثبت نام کنندگان در موعد مقرر تحویل داده نمی شود؛ وزیر هم پاسخ داد پیشتر پیش فروش بسیار انجام می شد اما تعداد خودرو به اندازه تعداد پیش فروش شده نبود، به همین منظور تلاش کردیم تولید خودرو را در 6 ماهه گذشته به سه برابر افزایش دهیم تا بتوانیم در موعد مقرر به ثبت نام کنندگان تحویل دهیم.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا در نشست امروز بررسی ضرورت انجام تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع و پتروشیمی انجام شده است یا نه، گفت: بررسی این طرح با توجه به طولانی شدن پاسخ به پرسش های آقایان حاجی دلیگانی، ساداتی نژاد و پژمانفر به نشست بعدی موکول شد.

منبع: ایرنا

نگاه‌های متناقض به صنعت خودرو ، دردسرساز می‌شود

انتقاد یک نماینده مجلس به نحوه قیمت‌ گذاری خودرو

تزریق 3400 میلیارد تومان نقدینگی به قطعه سازان/ تولید روزانه خودرو به 4 هزار دستگاه رسید

ثبت ركورد توليد و تحويل محصولات سايپا در اسفند 97

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی