پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان

پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش محصولات ب ام و و مینی و ارائه دهنده خدمات پس از فروش این خودروها و از جمله شرکت های پیشتاز در عرصه ی ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان، اخیرا دست به اقدام جالب توجهی زده است.   به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش محصولات ب ام و و مینی و ارائه دهنده خدمات پس از فروش این خودروها و از جمله شرکت های پیشتاز در عرصه ی ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان، اخیرا دست به اقدام جالب توجهی زده است.

 

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش محصولات ب ام و و مینی و ارائه دهنده خدمات پس از فروش این خودروها در ایران، همواره در راستای حرکت در سمت رفاه حال مشتریان و مردم گام برداشته و در زمره ی پیشتازان برای ارائه خدمات متمایز و جدید قرار داشته است به همین علت اخیرا این شرکت به جهت بهبود هرچه بهتر ارائه خدمات برای آن دسته از افرادی که قصد خرید و یا فروش خودرو های نو و کارکرده مینی و بی ام و را دارند و درصدد آن هستند تا این امر را با استفاده از منبعی معتبر انجام دهند سایتی تحت عنوان BMWLAND.ir را راه اندازی کرده است.

فروشندگان خودروهای ب ام و و مینی نو و دست دوم می توانند با فراغ خاطر خودروهای خود را بعد از دریافت تایدیه سلامت و کارکرد جهت فروش در شبکه فروش پرشیا خودرو و این سایت قرار دهند . خودروهای قرار داده شده در این سایت  همگی در شوروم مرکزی پرشیا خودرو یا نمایندگی های سطح کشور پرشیا خودرو موجود هستند و  بازدید فیزیکی آنها به آسانی میسر است . همچنین صدور برگه تایدیه فنی توسط پرشیا خودرو برای این خودروها خیال خریدارن را از بی رنگ بودن خودرو، کارکرد واقعی ، سلامت و اصالت آپشن ها مطمئن می کند .

خریدارن و علاقه مندان به ب ام و مینی های کارکرده و نو نیز می توانند به راحتی خودروهای مناسب با بودجه خود را بدون دغدغه و ترس از فریبکاری ، تغییر کیلومتر کارکرد یا فابریک نبودن آپشن ها، در این سایت بیابند.

خودروهای عرضه شده در این وب سایت همگی دارای گارانتی پرشیا خودرو بوده و فروشندگانی که خودروهای ب ام و آنها فاقد گارانتی است یا زمان گارانتی آنها به پایان رسیده است نیز می توانند قبل از اقدام به فروش خودروی خود در این سایت و شبکه فروش پرشیا خودرو درصورت احراز صلاحیت خودرو اقدام به خرید بسته های  متنوع گارانتی برای خودرویشان نمایند این بسته های گارانتی از یکسال تا سه سال وشامل گارانتی کامل یا فقط گارانتی موتور و گیربکس و قوای محرکه است .

علاقه مندان جهت اطلاع و آشنایی با این خدمت جدید پرشیا خودرو می توانند  به وب سایت BMWLAND.ir مراجعه یا با تلفن 4591 تماس حاصل نمایند .

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی