پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح lez

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری چگونه است؟

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک گفت: خبرنگاران تا ۷ اردیبهشت فرصت دارند تا در طرح ترافیک ۹۸ ثبت نام کنند این افراد می توانند با مراجعه به سایت “تهران من” و در قسمت شرایط خاص مدارک خود را بارگذاری کنند.   به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عمار سعیدیان‌ مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک گفت: خبرنگاران تا ۷ اردیبهشت فرصت دارند تا در طرح ترافیک ۹۸ ثبت نام کنند این افراد می توانند با مراجعه به سایت “تهران من” و در قسمت شرایط خاص مدارک خود را بارگذاری کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عمار سعیدیان‌ مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک درباره فرایند ثبت‌نام در طرح ترافیک 98 اظهار کرد: سازوکار ثبت‌نام در طرح ترافیک امسال همانند سال گذشته است ضمن اینکه تعرفه طرح ترافیک 98 از 17 فروردین ماه بر اساس نرخ جدید شورای شهر تهران محاسبه می‌شود.

وی تصریح کرد: رانندگانی که بخواهند به محدوده طرح ترافیک مراجعه کنند، می‌توانند با ورود به سایت” تهران من” نسبت به ثبت‌نام و مجوز ورود به طرح اقدام کنند.

سعیدیان‌فر اشاره کرد: بر اساس مصوبه جدید شورای شهر تهران در ارتباط با طرح ترافیک 98، تعرفه تعیین‌شده برای ورود خودروها با معاینه معمولی 15 درصد و معاینه برتر 8 درصد محاسبه می‌شود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای کاربرانی که حساب شهروندی آنها کامل بوده و به محدوده طرح ترافیک وارد می‌شوند، گفت: اگر کاربری وارد محدوده طرح ترافیک شود و حساب شهروندی وی کامل بوده از تخفیف 20درصدی استفاده خواهد کرد و در صورتی که حساب وی کامل نباشد یک ماه فرصت دارد که هزینه طرح ترافیک خود را بپردازد و در صورتی که هزینه خود را در این مدت هم نپردازد مشمول عوارض و جریمه پلیس خواهد شد.

وی در ارتباط با سهمیه‌بگیران نیز گفت: ارگان‌ها نیز تا 15 اردیبهشت فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام طرح ترافیک در سایت “تهران من” اقدام کنند.

سعیدیان‌فر همچنین در ارتباط با ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران نیز تصریح کرد: این افراد نیز تا 7 اردیبهشت فرصت ثبت‌نام دارند و باید با مراجعه به سایت “تهران من” نسبت به ثبت‌نام و همچنین بارگذاری مدارک اقدام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک ادامه داد: خبرنگاران با مراجعه به سایت مورد اشاره و در قسمت «شرایط خاص» در سمت راست سایت، مدارک خود را باید بارگذاری کنند ضمن اینکه خبرنگارانی که سال گذشته نیز طرح ترافیک گرفته‌اند نیز باید برای ثبت‌نام مجدد به این سایت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: از روز گذشته نیز پیامک‌هایی برای خبرنگاران برای ثبت‌نام طرح ترافیک ارسال شده است ضمن اینکه طرح ترافیک خبرنگاری سال گذشته تا زمان صدور طرح ترافیک جدید اعتبار دارد.

سعیدیان‌فر افزود: کمیته 7نفره برای بررسی صلاحیت و تخصیص سهمیه خبرنگاری از سوی شورای شهر تهران پیش‌بینی شده است که این کمیته شامل افرادی از کمیسیون عمران و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و یک نفر از جامعه عکاسان و یک نفر از رسانه‌های مستقل غیردولتی است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر تهران در ارتباط با سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران 200 نفر کاهش یافته و به دو هزار و 60 نفر رسیده است.

 

انتهای پیام/

چگونه عوارض تردد طرح ترافیک را محاسبه کنیم

طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه اجرا نخواهند شد

روند جریمه ورود به طرح ترافیک از سر گرفته شد + هزینه ورود به طرح ترافیک

ساکنین محدوده طرح ترافیک در چه شرایطی مجوز تردد خاص می گیرند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی