پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سامانه هوش تجاری در ایساکو اجرا می شود

گام‌های اجرایی راه‌اندازی « سامانه هوش تجاری » به‌منظور تسریع در تمامی فرآیندهای حوزه کسب و کار طراحی شده، که از اواخر سال 96 در شرکت ایساکو برداشته و در سال 97 منجر به کسب نتایج ملموسی شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این سامانه به‌عنوان یک رویکرد جدید در معماری سازمانی، به‌منظور تسریع […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

گام‌های اجرایی راه‌اندازی « سامانه هوش تجاری » به‌منظور تسریع در تمامی فرآیندهای حوزه کسب و کار طراحی شده، که از اواخر سال 96 در شرکت ایساکو برداشته و در سال 97 منجر به کسب نتایج ملموسی شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این سامانه به‌عنوان یک رویکرد جدید در معماری سازمانی، به‌منظور تسریع در تحلیل اطلاعات و در راستای اتخاذ تصمیم‌های دقیق و هوشمند كسب و كار پیاده‌سازی شده است. این سیستم با ارایه داشبوردها و گزارش‌های مختلف، در نمایی شماتیک، حاوی شاخص‌های عملیاتی و فرآیندی به مدیران سطوح مختلف شرکت کمک می‌کند با دید باز و در حداقل زمان ممکن خلأها و نقاط قابل بهبود حوزه کسب و کار را بررسی و برنامه‌های لازم را برای ارتقاء ارائه کنند.

محمد حسن‌پور، مدیر طراحی و توسعه سیستم‌های ایساکو، دراین‌باره گفت: با پیاده‌سازی BI و بهره‌برداری از آن در لایه‌های مختلف شرکت، قابلیت‌‌هایی همچون از بین رفتن فاصله دیدگاه بین مدیران میانی و مدیران ارشد، در اختیار بودن اطلاعات مورد نیاز مدیران در هر سطح، در هر لحظه و با کیفیت بالا؛ بهبود فعالیت و عملیات‌ توسط کارشناسان و تحلیل‌گران و دستیابی به نتایج بهتر، بهبود فرآیند تصمیم‌گیری و پیگیری اثرات تصمیم در گستره سازمان، توسعه حوزه‌های کسب و کار بهره‌بردار از این سامانه و… بیش از پیش در شرکت ایساکو و مجموعه‌های وابسته به آن ایجاد شده است.

وی با اشاره به تسریع در فرآیندهای عملکردی و زیرساختی در حوزه خدمات پس از فروش ایران‌‌خودرو با استفاده از این سامانه گفت: این سامانه هوشمند با تغییر معماری سازمانی، به‌طور محسوسی باعث افزایش رضایت مشتریان شده و به همین دلیل توسعه این سیستم در سال 98 جزو مهم‌ترین برنامه‌های سیستمی شرکت ایساکو است.

حسن‌پور در این خصوص افزود: در سال 97 حوزه‌های کسب و کار متعددی از شرکت ایساکو همچون واحد فروش، قیمت‌گذاری، خدمات پس از فروش، مالی و… از این سیستم بهره‌مند شدند و امکان تهیه گزارش‌ها در سطوح مختلف سازمانی، در قالب داشبوردهای مدیریتی در اختیار ذینفعان قرار گرفت.

شایان ذکر است یکی از بارزترین مصداق‌های استفاده از سیستم نوین BI، گزارش‌گیری آنلاین از خدمات ارائه‌شده توسط شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بوده، به‌نحوی‌که در جشنواره خدمات نوروزی امسال با استفاده از این سامانه، امکان پایش و بررسی بر کیفیت ارائه خدمات در نمایندگی‌ها به سایر امکانات نظارتی شرکت افزوده شد و همین امر نیز باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان از نحوه ارائه خدمات بود.

انتهای پیام/

بازدید مدیران ارشد ایساکو از ناوگان امداد رسانی ایران خودرو در خوزستان

آموزش کارشناسان نماینده ایران خودرو در آذربایجان توسط ایساکو

ضرورت گسترش توزیع خدمات پس از فروش خودرو

وضعیت خدمات پس از فروش عرضه کنندکان خودرو پس از تحریم ها 

ایران خودرو در قله رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی