پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همراه اول

افزایش 21 درصدی درآمد همراه اول

مدیر عامل همراه اول گفت: سال گذشته درآمدهای همراه اول به میزان ٢١درصد رشد داشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حمید فرهنگ مدیر عامل همراه اول در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال گذشته درآمدهای همراه اول به میزان ٢١درصد رشد و سهم بازار این شرکت نیز افزایش داشته است همچنین تمرکز برنامه های […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

مدیر عامل همراه اول گفت: سال گذشته درآمدهای همراه اول به میزان ٢١درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حمید فرهنگ مدیر عامل همراه اول در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال گذشته درآمدهای همراه اول به میزان ٢١درصد رشد و سهم بازار این شرکت نیز افزایش داشته است همچنین تمرکز برنامه های همراه اول روی توسعه تحول دیجیتال و ارائه سرویس های سازمانی است.

وی ادامه داد: بزودی در رابطه با قرارداد شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) با صدا وسیما و اپلیکیشن «روبیکا» در جلسه هیئت مدیره همراه اول تصمیم گیری خواهد شد لازم به ذکر است که علیرغم تبلیغات برخی رسانه ها و اشخاص در شبکه های اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچگونه مالکیت، مدیریت و انتفاعی از این شرکت و اپلیکیشن روبیکا نداشته و ندارد و این اخبار و تبلیغات اساساً کذب است علاوه بر این موارد مجمع عمومی هم روز یکشنبه ١۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل همراه اول اشاره کرد: همراه اول در روزهای اخیر علاوه بر برقراری مکالمه رایگان در مناطق سیل زده، برخی اقلام امدادی مورد نیاز مردم این مناطق را نیز تامین کرده است.

انتهای پیام/

هدیه همراه اول به مشترکان به پاس بردباری و همراهی

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی همراه اول به سیل زدگان

عیدی همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری

حمایت مالی همراه اول از باغ گیاه‌شناسی ملی برای سومین سال

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی