پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تقدیر از رانندگان قانون مند

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: براساس برنامه ریزی مقرر شد تا از رانندگانی که تخلف نداشته اند تقدیر شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: با توجه به این‌که در ایام نوروز 98 اقدامات فرهنگی در راستای کاهش تصادفات و انضباط‌بخشی ترافیک سر لوحه کارمان در پلیس […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: براساس برنامه ریزی مقرر شد تا از رانندگانی که تخلف نداشته اند تقدیر شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: با توجه به این‌که در ایام نوروز 98 اقدامات فرهنگی در راستای کاهش تصادفات و انضباط‌بخشی ترافیک سر لوحه کارمان در پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بوده است؛ به واسطه همکاری با بخش خصوصی تصمیم گرفتیم تا از رانندگان قانون‌مند شهر تهران در نوروز 98 تقدیر و تجلیل کنیم. در این راستا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده رانندگانی که فاقد تخلفات راهنمایی و رانندگی باشند مورد تقدیر پلیس قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عده زیادی از عزیزان در مسابقه‌ای که به همین منظور طراحی شده بود شرکت کردند و ما بر آن شدیم تا در همایشی که روز چهارشنبه مورخ 11/02/98 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد از رانندگان قانون‌مدار نوروز 98 تقدیر و تشکر کنیم.

سردار مهماندار گفت: امیدواریم که این اقدام فرهنگی و همکاری‌هایی که بخش خصوصی با ما در خصوص ارتقا فرهنگ ترافیک خواهند داشت به فرهنگ مطلوب رانندگی کمک کرده و با این اتفاق مبارک شاهد شهری قانون‌مند با رانندگانی قانون‌مدار باشیم و در برنامه‌های مستمر قدردان رانندگان قانون‌مند سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

رانندگان از سفر به ۵ استان کشور خودداری کنند

جزئیات طرح ترافیک 98 اعلام شد

رونمایی از پروژه ترافیک و نرم افزار پایانه هوشمند توسط شهردار

تخفیف 50 درصدی برای ساکنین محدوده طرح ترافیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی