پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیر بنز

بهترین خدمات تخصصی مرسدس بنز را کجا پیدا کنیم؟!

این روزها که خرید یک خودروی به روز آلمانی نظیر مرسدس بنز شاید تبدیل به یک رویای دست نیافتنی شده باشد، ارزش سرویس، تعمیر و نگهداری نمونه های کارکرده موجود در کشور بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.سرویس های ادواری از جمله تعویض روغن و لنت، تسمه ها از یک سو، و تعمیر و […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

این روزها که خرید یک خودروی به روز آلمانی نظیر مرسدس بنز شاید تبدیل به یک رویای دست نیافتنی شده باشد، ارزش سرویس، تعمیر و نگهداری نمونه های کارکرده موجود در کشور بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.سرویس های ادواری از جمله تعویض روغن و لنت، تسمه ها از یک سو، و تعمیر و تعویض قطعات معیوب و تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک از سوی دیگر، همه و و همه نیازمند مراجعه به یک استادکار ماهر است تا بتواند با هزینه ای منطقی و گارانتی تعمیر به سر انجام برسد.

در این میان اما، مرسدس بنز حساسیت ویژه ای نسبت به سایر خودروهای آلمانی دارد. ستاره درخشان آلمانی همیشه در ایران طرفداران زیادی داشته و الان نیز مالکان وسواسی تری دارد. به همین منظور مصاحبه ای با آقای شهرام حسینی، متخصص مرسدس بنز در ایران ترتیب دادیم تا با شگردهای این برند در گاراژ آقای اتومات بیشتر آشنا شویم.

شهرام حسینی نزدیک به 30 سال سابقه کار تخصصی در حوزه تعمیرات مرسدس بنز دارد. 17 سال در دبی مشغول به کار بوده وسابقه تعمیرات خودروهای خاص نظیر بنتلی و لامبورگینی را در کارنامه خود دارد. سپس چند سال در تراک ایران و بعد منطقه سعادت آباد فعالیت داشته و حالا برای بهره برداری از فضای بزرگتر به خیابان خواجه عبدالله، تقاطع عراقی آمده تا بتواند بهتر به مشتریان خدمات ارائه دهد.

چند بار هزینه برای رفع یک عیب ؟!

وی در مورد شگردهای تعمیراتی بنز در تعمیرگاه تخصصی بنز به ما می گوید: مرسدس بنز خودرویی حساس است، اگر یک فرد غیر متخصص به آن دست بزند، منجر به گسترده شدن یک عیب در آن می شود و ممکن است ایرادهای جدید سر از لاک خود در آورند. این در شرایط فعلی که هزینه قطعات سرسام آور است شاید مالک خودرو را آزار دهد که برای یک ایراد چندین بار هزینه کند.

ما اینجا به مشتری اجازه می دهیم که هنگام تعمیر بالا سر ماشین خود بایستد و از نزدیک شاهد تعمیر خودرو باشد. همچنین می تواند بعد از عیب یابی خودش اقدام به خرید قطعه اصلی کند و به ما تحویل دهد. البته بهتر است این قطعات حتما اورجینال باشد تا از دور ریز سرمایه مشتری جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود: برخی حتی بدون آگاهی اقدام به تیونینگ و ایجاد تغییر در ساختار فنی بنز می کنند که بعدا باعث خرابی خودرو می شود. توصیه می شود برای اجرای هرگونه تغییر و تیونینگ به متخصص مراجعه کنند.

 

ابزار در کنار دانش فنی، بهترین عملکرد را دارد!

ما در اینجا تعمیرات تخصصی انواع گیربکس های اتوماتک خودروهای مدل بالا نیز انجام می دهیم. جالب است بدانید که بعضی جاها دیده می شود که می گویند ” گیربکس اتوماتیک را شبیه سازی می کنیم…” ، این کار درستی است، اما بدون داشتن Rock Setting که بانک اطلاعاتی انواع گیربکس های خودروهاست (و کمپانی در اختیار هر کسی قرار نمی دهد) ، آن مکانیزم عملکرد درستی نخواهد داشت. بهتر است بگوییم که ابزار در کنار دانش فنی ، می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. یا مثلا داشتن دستگاه دیاگ به تنهایی کافی نیست، مهارت در استفاده از دستگاه و نیز آپدیت بودن آن، شرطی مهم است.

لازم به ذکر است که این مرکز در بخشی دیگر، خدمات تخصصی به خودروهای مدل بالا غیر از مرسدس بنز هم ارائه می دهد. تعمیرات جلوبندی، سیستم برق و کامپیوتر برای خودروهای مدل بالا نیز پذیرفته می شود. انواع سواری کره ای، ژاپنی، چینی و آلمانی می توانند به این مرکز بیایند تا بهترین خدمات را دریافت کنند و در هزینه های خود شاهد صرفه جویی قابل توجه باشند.

* کاری جدید از این مرکز: ارائه خدمات تخصصی به خودروهای ((معلولین و جانبازان عزیز))

خودروهای معلولین

مشتریان گرانقدر می توانند برای دریافت هرگونه مشاوره و تعیین وقت مراجعه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند:

02122517069

02122518063

09122616938

تهران – خیابان شریعتی – انتهای خیابان خواجه عبدالله – تقاطع شهید عراقی – کوچه عابدی – پلاک 17و 19- مرکز خدمات تخصصی 1111

وب سایت آقای اتومات

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • پژواک | 16/02/1398 در 01:19

    سلام، تعمیر بنزهای مدل 2002 و 2003 رو هم انجام می دید ؟

    • حمید | 17/02/1398 در 16:44

      سلام بله

    • javankhodro | 20/02/1398 در 13:39

      لطفا با شماره 09122616938 آقای حسینی تماس بگیرید

کیوسک مطبوعاتی