پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرکز معاینه فنی

اعلام ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه رمضان

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران، ساعات کار مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید نواب حسینی‌منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ارتباط با جزئیات تغییر ساعات کار مراکز معاینه فنی در پایتخت در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مراکز معاینه فنی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران، ساعات کار مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید نواب حسینی‌منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ارتباط با جزئیات تغییر ساعات کار مراکز معاینه فنی در پایتخت در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مراکز معاینه فنی سبک از جمله بیهقی، سراج، الغدیر، شقایق، نیایش، شهید آبشناسان، شهیدچمران، ابوذر، دماوند،‌ خاوران و امام رضا (ع) از شنبه تا چهارشنبه ساعات کار آن تغییر کرد.همچنین ساعت کاری برای پنج‌شنبه و جمعه در مراکز معاینه فنی سبک متفاوت از سایر روزها است.

وی افزود:مرکز معاینه فنی سبک ایرتویا پذیرشی در ماه مبارک رمضان ندارد و مرکز معاینه فنی چیتگر،‌ ایران‌خودرو،‌ ابوذر، الغدیر و سراج نیز در روزهای جمعه تعطیل است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ادامه داد: مراکز معاینه فنی سنگین و مراکز سیار ساعات کار آنها در روزهای شنبه تا چهارشنبه با پنج‌شنبه و جمعه متفاوت است و به طور مثال مرکز معاینه فنی سیار شماره یک نوبنیاد از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 4 بامداد پنج‌شنبه از ساعت 7:30 تا 4 و روزهای جمعه از 7:30 تا 14 دایر است.

ساعت کار معاینه فنی

انتهای پیام/ منبع: فارس

انضا تفاهم نامه برای احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور

آغاز به کار اولین مرکز معاینه فنی سیار تهران

سرویس دهی 2 مرکز معاینه فنی خودرو 24 ساعته شد

تعطیلی 15 مرکز معاینه فنی متخلف

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی