پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح lez

طرح ترافیک سابق خبرنگاری همچنان معتبر است

به گفته ی دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری طرح ترافیک سابق خبرنگاران تا اعلام وضعیت طرح سال ۹۸ اعتبار دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری سهبا اشاره به تمدید مهلت استفاده […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

به گفته ی دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری طرح ترافیک سابق خبرنگاران تا اعلام وضعیت طرح سال ۹۸ اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری سهبا اشاره به تمدید مهلت استفاده خبرنگاران از طرح ترافیک خبرنگاری سال 97 تا 25 اردیبهشت سال 98، اظهار کرد: تا زمانی که وضعیت صدور طرح ترافیک خبرنگاری برای سال 98 به خبرنگاران متقاضی اعلام نشود، طرح آن‌ها همچون سابق معتبر خواهد بود.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که تمام مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک ویژه خبرنگاران متقاضی تا 25 اردیبهشت ماه صادر شود، اما اگر هم صادر نشد آن‌ها نگران نباشند، زیرا تا زمان اعلام وضعیت طرح ترافیکشان، مهلت دارند و طرح سابق آنان به قوت خود باقی است.

خوانساری با اشاره به اینکه در سیستم جدید طرح ترافیک خبرنگاری یک کارگروه به پیشنهاد شورای شهر ایجاد شده است، گفت: بر همین اساس ممکن است صدور طرح یک مقدار به تأخیر افتد، اما تلاش می‌کنیم که همه طرح‌ها تا 25 اردیبهشت ماه برای خبرنگاران صادر شوند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری چگونه است؟

ثبت نام 6 هزار نفری خبرنگاران برای بهره مندی از طرح ترافیک

شکست خوردن طرح ترافیک در تمامی حوزه ها / ورود سه و نیم میلیون خودرو به محدوده طرح ترافیک

خبرنگاران از تخفیف 90 درصدی عوارض طرح ترافیک بهره‌مند می شوند

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی