پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صنعت خودرو-قطعه سازی

صنایع دفاعی توان رفع مشکلات خودروسازان را دارد

صنعت خودرو کشور به منظور بهبود آشفتگی و مشکلات خود می تواند از تجارب صنایع دفاعی بهره گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص کمک‌هایی که نیروهای مسلح می‌توانند برای حل معضلات و آشفتگی‌های صنعت خودرو کنند، گفت: نیروهای مسلح در حوزه فناوری‌های نوین و […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

صنعت خودرو کشور به منظور بهبود آشفتگی و مشکلات خود می تواند از تجارب صنایع دفاعی بهره گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص کمک‌هایی که نیروهای مسلح می‌توانند برای حل معضلات و آشفتگی‌های صنعت خودرو کنند، گفت: نیروهای مسلح در حوزه فناوری‌های نوین و صنایع پیشرفته دفاعی تجربه بسیار خوبی دارند البته این تجارب در تمامی مجموعه‌های صنعتی، علمی و شرکت‌های دانش بنیان نیز انباشته شده و وجود دارد که در صورت مراجعه به این دانش و تجارب مشکلاتی که امروز صنعت خودرو با آن دست به گریبان است برطرف می‌شود.

وی با اشاره به توان علمی بالای کشور در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی اظهار کرد: مجموعه نیروهای مسلح تنها یکی از حوزه‌هایی است که تجارب و دانش فراوانی در علوم مختلف دارد و می‌توان در صورت تمایل، صنعت خودرو از این ظرفیت‌ها بهره ببرد. تا آنجایی که من می‌دانم هیچ منعی برای کمک به صنعت خودرو در صنایع دفاعی وجود ندارد، تنها مسئولان امر باید به ظرفیت‌های موجود در داخل کشور توجه بیشتری داشته باشند و از تولیدات داخلی حمایت بیشتری کنند.

حبیب زاده در پایان اشاره کرد: توجه به دانش و توانمندی‌های داخلی و بهره‌مندی از دانشمندان جوان و انقلابی و استفاده از تجارب غنی حوزه‌های مختلف که به پیشرفت و خود کفایی رسیده‌اند مانند حوزه دفاعی می‌تواند بسیاری از مشکلات صنعت خودرو را برطرف کرد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

روایت حال و روز صنعت خودرو در سال 97 از زبان وزیر

صنعت خودرو نيازمند همكاری همه‌ جانبه است

افت ۴۰ درصدی تولید خودرو در ایران/ صنعت خودرو ایران به رتبه ۱۸ سقوط کرد

نگاه‌های متناقض به صنعت خودرو ، دردسرساز می‌شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی