پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودروهای کلاسیک در برج میلاد افتتاح شد

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان نمایشگاه خودروهای کلاسیک و آنتیک در برج میلاد تهران افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در این نمایشگاه 40 دستگاه خودروی کلاسیک تا 12 خرداد ماه به نمایش گذاشته می شود که قدیمی ترین نمونه به نمایش درآمده در سال 1927 ساخته شده است. تورج […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان نمایشگاه خودروهای کلاسیک و آنتیک در برج میلاد تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در این نمایشگاه 40 دستگاه خودروی کلاسیک تا 12 خرداد ماه به نمایش گذاشته می شود که قدیمی ترین نمونه به نمایش درآمده در سال 1927 ساخته شده است.
تورج حسینی مدیرموزه خودروهای تاریخی ایران پس از افتتاح نمایشگاه به جوان خودرو گفت: این نمایشگاه به مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رمضان و با دعوت و همکاری مجموعه برج میلاد تهران برگزار می شود. 40 دستگاه خودرو کلاسیک و آنتیک در آن به نمایش گذاشته شده است که از نظر تنوع بسیار در خور توجه است.

وی افزود: بعضی از خودروهای به نمایش درآمده نمونه های خاصی حتی در دنیا هستند و از نظر مادی و معنوی ارزش بسیاری دارند و ارزش مادی آنها به چند میلیون دلار می رسد. حسینی در پایان تصریح کرد: موزه خودروهای تاریخی ایران به عنوان تنها موزه رسمی خودرو در کشور در سال جاری برنامه های متعددی را خواهد داشت که برگزاری این نمایشگاه در واقع سومین برنامه در سال 98 بود. ضمن این که در خلال برگزاری نمایشگاه نیز برنامه های جنبی کلوپ های مختلف زیرمجموعه موزه را خواهیم داشت.

گفتنی است در این نمایشگاه خودروهای مثل فیات مدل 1927، مرسدس بنز 600 پولمان، سوپر اسپرت بیزارینی، فراری 356، پنتر G72، پورشه کررا 1975، بنتلی، رولزرویس، مرسدس بنز 190، دتوماسو پنترا، جاگوار E-Type، شورولت کوروت، پونتیاک ترانس ام، کامارو Z28، ب ام و سری 6 و 2002 به همراه چندین خودرو دیگر به نمایش درآمده است. درهای این نمایشگاه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 شب هر روز به روی بازدیدکنندگان باز است.

گزارش: امید آذرزمانی

عکس: پژمان ترابکی

 

خودروی کلاسیک GAZ 69 با موتوری 8 سیلندر در روسیه

همسفر با سفیران زمان/ گزارش تور خودروهای کلاسیک (اردیبهشت 98) + آلبوم تصاویر

ایرلندی پر سرعت! / تیونینگ پورشه 911 کلاسیک توسط DP Motorsport

تور خودروهای کلاسیک لامبورگینی به مناسبت تولد 50 سالگی اسپادا و آیلرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی