پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح زوج و فرد

مهلت طرح های ترافیک 97 تمدید شد

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک اعلام کرد: تمام سهمیه‌های سال 97 تا 31 اردیبهشت‌ماه تمدید شد و پس از این تاریخ رانندگان باید از طرح‌های ترافیک سال 98 استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با آخرین مهلت استفاده از سهمیه‌های […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک اعلام کرد: تمام سهمیه‌های سال 97 تا 31 اردیبهشت‌ماه تمدید شد و پس از این تاریخ رانندگان باید از طرح‌های ترافیک سال 98 استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با آخرین مهلت استفاده از سهمیه‌های طرح ترافیک سال 97، اظهار کرد: تمام سهمیه‌های سال 97 تا 31 اردیبهشت‌ماه تمدید شد و پس از این تاریخ رانندگان باید از طرح‌های ترافیک سال 98 استفاده کنند.

وی افزود: اجرای طرح ترافیک بر اساس نرخ سال 98، برای عموم به غیر از سهمیه‌های طرح ترافیک از 17 فروردین ماه آغاز شده و این تاریخ تنها برای کسانی است که سهمیه‌های طرح ترافیک دارند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک اشاره کرد: خبرنگاران و جانبازان و رانندگان نهادها و ارگان‌ها از جمله افرادی هستند که در طرح ترافیک سهمیه دارند.

سعیدیانفر گفت: طرح (زوج و فرد سابق) کاهش آلودگی هوا از ابتدای تیر آغاز خواهد شد و نرخ آن نصف طرح ترافیک در نظر گرفته شده و بستگی به ساعات اوج و نوع معاینه فنی دارد.

انتهای پیام/

احتمال توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت

ثبت نام 6 هزار نفری خبرنگاران برای بهره مندی از طرح ترافیک

ساعت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام ماه رمضان تغییر کرد

خبرنگاران از تخفیف 90 درصدی عوارض طرح ترافیک بهره‌مند می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی