پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا استینگر

کُری خوانی کره ایها!/ از کیا استینگر جدید بیشتر بدانید

کیا استینگر را باید جذاب ترین محصول کیا و یکی از داغ ترین و هیجان انگیزترین خودروهای کره ای برشمرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو این سدان اسپرت با قابلیت های فنی چشمگیر، برای رقبایی با قیمت به مراتب بالاتر خط و نشان می کشد. برای سال 2020 اما، استینگر با جزییاتی جذاب […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

کیا استینگر را باید جذاب ترین محصول کیا و یکی از داغ ترین و هیجان انگیزترین خودروهای کره ای برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

این سدان اسپرت با قابلیت های فنی چشمگیر، برای رقبایی با قیمت به مراتب بالاتر خط و نشان می کشد. برای سال 2020 اما، استینگر با جزییاتی جذاب تر و قابلیت هایی هیجان انگیزتر با عنوان GTS به بازار می آید.

کیا استینگر

این نسخه که تنها در 800 دستگاه به تولید می رسد، دارای ویژگی های خاصی مثل رنگ نارنجی جذاب، قطعات فیبرکربنی بیشتر روی بدنه و نشان GTS و استینگر به جای لوگوی کیا در قسمت عقب است. شاید کابین دستنخورده نسبت به قبل به نظر برسد، اما با پوشش جیر برای سقف و آلکانترای فرمان و کنسول میانی سعی شده تا حس بهتری از سواری با این اسپرت کره ای داشته باشید.

کیا استینگر

همچنین استینگر GTS به سانروف برقی و سیستم صوتی هارمن کاردن پریمیوم 720 واتی نیز مجهز شده است. اما مهمترین و جذاب ترین ویژگی استینگر GTS به سیستم 4 چرخ متحرک دینامیک آن باز می گردد. با بازنگری های صورت گرفته، این سیستم تجربه رانندگی با یک خودرو دیفرانسیل عقب را برای شما به ارمغان می آورد. در حالت کامفورت 60 درصد، در حالت اسپرت 80 درصد و در حالت دریفت تمام نیروی پیشرانه به چرخ های عقب منتقل می شود.

کیا استینگر

پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری استینگر، 365 اسب بخار قدرت و 509 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این پیشرانه با گیرباکس 8 سرعته جفت می شود. قیمت پایه نسخه 4 چرخ متحرک استینگر GTS ، 46 هزار و 500 دلار اعلام شده است.

آقای امپراطور/ تویوتا سنچری نمادی از قدرت و ثروت در ژاپن

رشد یک میلیارد دلاری فورد / سیاست تولید پیکاپ به جای خودروهای کم سود

تکامل بی‌حد و مرز/ از استون مارتین والکایری بیشتر بدانید

سریع‌ترین و قوی‌ترین ماستنگ تاریخ

گالیور در سرزمین لی‌لی‌پوت‌ها!/ مقایسه رنج روور ولار و پورشه ماکان GTS

سوپراستار آمریکایی/ بررسی شورولت کوروت ZR1 مدل 2019

جانشین شایسته موهاوی/ از کیا تلوراید (مدل ۲۰۲۰) بیشتر بدانید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی