پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح lez

وضعیت سهمیه طرح ترافیک رسانه ها مشخص شد

به گفته ی دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری وضعیت طرح ترافیک همه رسانه‌ ها تعین تکلیف شده و فقط پایگاه‌های خبری وضعیت آنها صد در صد مشخص نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرهاد خوانساری دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری دبیرکارگروه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

به گفته ی دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری وضعیت طرح ترافیک همه رسانه‌ ها تعین تکلیف شده و فقط پایگاه‌های خبری وضعیت آنها صد در صد مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرهاد خوانساری دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری در ارتباط با آخرین جزئیات تخصیص طرح ترافیک به خبرنگاران اظهار کرد: طرح‌های ترافیک قبلی تا مشخص شدن تعیین تکلیف نهایی طرح سال 98 معتبر است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت طرح ترافیک همه رسانه‌ها تعین تکلیف شده و فقط پایگاه‌های خبری وضعیت آنها صد در صد مشخص نیست که احتمالاً تا دو روز آینده این مسئله به اتمام می‌رسد.

دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری بیان کرد: زمان تعیین تکلیف نهایی، اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده‌اند اعلام می‌شود و پیامک آن نیز به خود خبرنگار ارسال خواهد شد.

خوانساری با بیان اینکه طرح ترافیک مربوط به خبرنگارمحور و نه رسانه محور است، ادامه داد: مدیران مسئول رسانه‌ها در توزیع طرح‌های ترافیک نقش دارند ولی واگذاری آن صد درصد با خود شهرداری است.

وی در مورد کارت‌های بلیت اتوبوس رایگان گفت:‌ افرادی که موفق به دریافت طرح ترافیک نشوند کارت بلیت یک ساله به آنها تعلق خواهد گرفت که زمان توزیع آن یک هفته پس از ارائه طرح‌های ترافیک است و میزان آن نیز به صورتی در نظر گرفته که خبرنگار تا پایان دوره یک ساله بتواند از آن استفاده کند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

دریافت سهمیه طرح ترافیک برای معلولان در دستورکار قرار گرفت

تلاش برای توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت ماه

روند نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاری در حال بررسی است

2 هزار و 60 خبرنگار طرح ترافیک خواهند گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی