پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معصوم نجفیان

مشكل خودروهاِی داراي كسری قطعات را به‌سرعت رفع می كنيم

رئيس هيأت‌مديره گروه خودروسازی سايپا گفت: تمامي خودروهای دارای كسری قطعات پيشرفته در اين مجموعه، درحال تكميل شدن است و به‌محض رسيدن به مرحله تجاري، به بازار عرضه خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معصوم نجفيان رئيس هيأت‌مديره گروه خودروسازي سايپا گفت: كسري چند قطعه داراي فناوري پيشرفته يا هاي‌تك كه فناوري آن در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

رئيس هيأت‌مديره گروه خودروسازی سايپا گفت: تمامي خودروهای دارای كسری قطعات پيشرفته در اين مجموعه، درحال تكميل شدن است و به‌محض رسيدن به مرحله تجاري، به بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معصوم نجفيان رئيس هيأت‌مديره گروه خودروسازي سايپا گفت: كسري چند قطعه داراي فناوري پيشرفته يا هاي‌تك كه فناوري آن در اختيار يك منبع خارجي است، موجب ناقص ماندن تعدادي از محصولات گروه سايپا شده كه با برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته، در حال تأمين قطعات مذكور هستيم و اين خودروها به‌محض رفع كسري، تحويل مشتريان خواهند شد.

به گفته وي باتوجه به شعار امسال يعني رونق توليد، گروه سايپا باهدف حفظ جريان توليد، جلوگيري از توقف خطوط و فعاليت زنجيره تأمين، مأموريت توليدي خود را به‌اجرا درآورده و از ابتداي سال تاكنون به‌دليل دستيابي به بالاترين تيراژ توليد، توانسته جايگاه خودروساز برتر كشور را از آن خود كند.

رئيس هيأت‌مديره گروه خودروسازي سايپا بابيان اين‌كه كمبود چند قطعه برخوردار از فناوري پيشرفته، به‌دليل تحريم‌ها و محدوديت‌هاي رخ داده، افزود: باتوجه به جلسات مستمر مديريت ارشد گروه سايپا و سازندگان فعال در زنجيره تأمين، اين مشكل تحت پايش و كنترل قرار دارد و تلاش ما اين است كه بتوانيم در كمترين زمان ممكن، خودروهاي موجود در پاركينگ‌ها را به سطح تجاري برسانيم.

نجفيان گفت: اقدام سايپا در توليد بدون وقفه محصولات، موجب استفاده كامل از زمان و بهره‌وري ناشي از توليد شده و از توقف فعاليت زنجيره تأمين نيز جلوگيري كرده است.

گفتني است سايپا تحويل خودروهاي معوق مشتريان خود را به‌صورت روزانه و مستمر به اجرا درآورده و در كنار دستيابي به موفقيت در برنامه افزايش توليد، به‌دنبال پاسخ‌گويي به نيازهاي موجود در بازار است.

انتهای پیام/

شمارش معکوس تا واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا

آمار فروش کوئیک سایپا صعودی شد / برنامه افزایش تولید کوئیک در دستور کار قرار گرفت

آغاز فروش فوری محصولات سایپا

سایپا برند با ارزش و معتبر صنعت خودروی کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی