پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

2 هزار و 60 خبرنگار طرح ترافیک اخذ کردند

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از طرح ترافیک ویژه خبرنگاری، از اخذ طرح ترافیک حدود 2 هزار و 60 خبرنگار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از طرح ترافیک ویژه خبرنگاری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از طرح ترافیک ویژه […]

سبحان قالیباف
جمعه - ۳ خرداد ۱۳۹۸

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از طرح ترافیک ویژه خبرنگاری، از اخذ طرح ترافیک حدود 2 هزار و 60 خبرنگار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از طرح ترافیک ویژه خبرنگاری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از طرح ترافیک ویژه خبرنگاری اظهار کرد: حدود 2 هزار و 60 خبرنگار موفق به اخذ طرح ترافیک سال 98 با تخفیف 90 درصدی شده‌اند و تعداد سهمیه‌ها به رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری اعلام شده است.

وی افزود: خبرنگارانی که طرح به آنها تعلق نگرفته می توانند اعتراض خود را مکتوب از طریق شماره فکس 81677254 اعلام کنند.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از طرح ترافیک ویژه خبرنگاری گفت: خبرنگارانی که موفق به دریافت سهمیه نشده‌اند می‌توانند اعتراض خود را به طریق گروهی از طریق رسانه و یا به صورت انفرادی به شماره فکس اعلام شده، انجام دهند.

خوانساری اشاره کرد: طرح‌های ترافیک سال گذشته تا زمانی که طرح‌های سال 98 ارائه شود برای خبرنگاران دارای اعتبار است و اهالی رسانه هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری چگونه است؟

روند نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاری در حال بررسی است

احتمال توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی