پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو

مهلت ارسال مقالات به سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو تمدید شد

دبیرخانه سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو BIW۹۸ ، مدت ارسال مقالات را تا ۲۴ خرداد ماه ۹۸ تمدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عبدالرسول سلیمانی دبیر اجرایی سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو گفت: آخرین زمان ارسال مقالات به اولین سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو که در روزهای 11 و 12 تیرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

دبیرخانه سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو BIW۹۸ ، مدت ارسال مقالات را تا ۲۴ خرداد ماه ۹۸ تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عبدالرسول سلیمانی دبیر اجرایی سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو گفت: آخرین زمان ارسال مقالات به اولین سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو که در روزهای 11 و 12 تیرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود 24 خرداد 98 است.

وی افزود: این سمپوزیوم اولین گردهمایی متخصصان و علاقه‌مندان در زمینه طراحی، ساخت و تولید بدنه خودرو است که در آن، آخرین تحقیقات و پژوهش‌های صنعتی و دانشگاهی ارائه خواهد شد و به آخرین پیشرفت‌ها در این زمینه اشاره می‌شود.

مقام اجرایی این رویداد ادامه داد: این گردهمایی معرف همکاری و مشارکت بخش دانشگاهی با صنعت در امور ساخت و تولید است که با مشارکت شرکت ایدکوپرس از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعت کشور و دانشگاه صنعتی شریف، یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور در حال انجام است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برپایی این سمپوزیوم، جهت دهی به تحقیقات دانشگاهی در این زمینه و تعریف پروژه های مشترک تحقیقاتی برای فائق آمدن بر مشکلات صنعت در دوران تحریم است.

سلیمانی اشاره کرد: شناسائی متخصصان دانشگاهی و صنعتی در زمینه ساخت بدنه خودرو و تبادل نظر در زمینه های مشترک، از اهداف دیگر این سمپوزیوم خواهد بود.

وی گفت: برنامه‌های این سمپوزیوم به ارائه سخنرانی، مقاله، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های جانبی مرتبط با موضوع بدنه خودرو اختصاص داده شده‌است.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این سمپوزیوم به آدرس Biw98.conf.sharif.ir مراجعه یا با شماره 66165225 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

برگزاری نخستین سمپوزیوم ساخت بدنه توسط سایپا

همکاری سایپا با قطعه سازان بهبود و افزایش یافت

خودروسازان با کمبود قطعه مواجه هستند

سایپا رکورد روزانه تولید خودرو را شکست / می‌توان تحریم صنعت خودرو را بی‌‌‌اثر کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی