پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه حمل ونقل ریلی

حضور 2 نماینده سایپا در نمایشگاه حمل و نقل ریلی

گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه جدیدترین دستاوردها و قابلیت‌های شاخص خود در حوزه حمل‌ونقل در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته شرکت کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته و ششمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه جدیدترین دستاوردها و قابلیت‌های شاخص خود در حوزه حمل‌ونقل در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته شرکت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته و ششمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است.

شرکت‌های سایپالجستیک و فنرسازی زر به‌نمایندگی از گروه خودروسازی سایپا و با هدف ارائه جدیدترین دستاوردها و قابلیت‌های شاخص خود در حوزه حمل‌ونقل در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه از تاریخ 19 لغایت 22 خردادماه سال جاری از ساعت 10 الی 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت سایپالجستیک در سالن شماره 7، غرفه 13 و فنرسازی زر در سالن‌های 10 و 11 غرفه 3 میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

9 کیلومتر از خط 6 مترو افتتاح می شود

استفاده از اولین موتور ملی برای لکوموتیوهای ناوگان ریلی

مدیرعامل شرکت راه آهن: برنامه ای برای افزایش نرخ بلیت قطار نداریم

بازدید وزیر راه از غرفه سایپا لجستیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی