پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون مالی و اموراقتصادی سایپا

جزئيات مزايده فروش اموال مازاد و غيرتوليدي سايپا

معاون مالي و اقتصادي گروه خودروسازي سايپا از ادامه طرح فروش اموال مازاد و غيرتوليدي اين گروه خبرداد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مهدي محمدرضايي معاون مالي و اقتصادي گروه سايپا گفت: 100 درصد سهام شركت لنت پارسيان پيشرو به‌صورت يك‌جا و با شرايط پرداخت نقدي و يا نقد و اقساط توسط گروه خودروسازي […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

معاون مالي و اقتصادي گروه خودروسازي سايپا از ادامه طرح فروش اموال مازاد و غيرتوليدي اين گروه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مهدي محمدرضايي معاون مالي و اقتصادي گروه سايپا گفت: 100 درصد سهام شركت لنت پارسيان پيشرو به‌صورت يك‌جا و با شرايط پرداخت نقدي و يا نقد و اقساط توسط گروه خودروسازي سايپا به‌فروش مي‌رسد.

به گفته وي، شركت مذكور با سرمايه ثبت شده 286 میلیارد و 167 میلیون و 547 هزار ريال به 286 میلیون و 167 هزار و 547 سهم هزار ريالي تقسیم شده و كل سهام قابل واگذاري آن 767 میلیارد و 232 میلیون و 566 هزار و 268 ريال است كه اشخاص حقيقي و حقوقي كه تمايل به شركت در مزايده فروش آن دارند، بايد معادل پنج درصد از ثمن معامله را به‌عنوان سپرده شركت در مزايده پرداخت كنند.

وي ادامه داد: سهام شركت لنت پارسيان پيشرو به پيشنهاد دهنده‌اي كه بالاترين قيمت را ارائه كند، واگذار خواهد شد.

معاون مالي و اقتصادي گروه سايپا گفت: متقاضيان بايد پاكت‌هاي مخصوص شركت در مزايده را تا ساعت 16 روز شنبه 25 خرداد ماه جاری به نشاني كيلومتر 15 بزرگراه شهيد لشگري، شركت سايپا، مديريت امور سرمايه‌گذاري و بررسي‌هاي اقتصادي تحويل و رسيد دريافت كنند.

وي درخصوص برگزاري مزايده فروش املاك مازاد گروه سايپا نيز بیان کرد: پنج فقره ملك تجاري، اداري، مسكوني و صنعتي واقع در تهران، قائم‌شهر و ايزدشهر مازندران نيز از طريق برگزاري تشريفات مزايده عمومي واگذار خواهد شد.

به گفته محمدرضایی متقاضيان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر، دريافت اسناد و فرم شركت در مزايده و تسليم پيشنهادات، همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 15 به نشاني تهران، كيلومتر 15 بزرگراه شهيد لشگري، واحد امور سرمايه‌گذاري و بررسي‌هاي اقتصادي مراجعه كرده و يا با شماره تلفن های 44196949 و 48952663 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

همکاری سایپا با قطعه سازان بهبود و افزایش یافت

سایپا رکورد روزانه تولید خودرو را شکست / می‌توان تحریم صنعت خودرو را بی‌‌‌اثر کرد

جزئیات جدیدترین بخشنامه سایپا / متقاضیان خودروهای رنو و برلیانس بخوانند

سایپا در نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس دست پر به میدان می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی