پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات خودرویی-مجموعه تی تی ویت

با جزییات خدمات مجموعه تی تی ویت بیشتر آشنا شوید/ به خودروتان بها دهید

چقدر به خودرو خود اهمیت می دهید؟ بی راه نیست اگر بگوییم خودرو هم بخشی از خانواده ماست. بعضی وقت ها در طول روز بیشترین زمان را داخل خودرو سپری می کنیم، پس همیشه باید تمیز و مرتب باشد تا همیشه از آن لذت ببریم. وقتی خودرو را به یک مجموعه خدماتی می بریم، خیلی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

چقدر به خودرو خود اهمیت می دهید؟ بی راه نیست اگر بگوییم خودرو هم بخشی از خانواده ماست. بعضی وقت ها در طول روز بیشترین زمان را داخل خودرو سپری می کنیم، پس همیشه باید تمیز و مرتب باشد تا همیشه از آن لذت ببریم. وقتی خودرو را به یک مجموعه خدماتی می بریم، خیلی مطلوب است اگر خدمات تمام بخش های خودرو در یک مکان دور هم جمع باشد. تی تی ویت یکی از همین مجموعه هاست که با کادری متخصص از سال 1396 فعالیت خود را شروع کرده و بهترین خدمات را با نازل ترین قیمت ارائه می دهد. موقعیت مکانی مناسب این مجموعه باعث می شود برای سر زدن به آن اسیر ترافیک و شلوغی نشوید. همچنین یکی از رویکردهای این مجموعه، کاهش قیمت خدمات است. آن هم درست در زمانی که قیمت همه کالاها مخصوصا کالاهای مرتبط با خودرو رو به افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

با توجه به محدودیت در واردات خودرو و افزایش شدید قیمت خودروهای خارجی، اگر خودرو وارداتی قدیمی دارید، حتما بعضی وقت ها به جای تعویضش با یک مدل جدید، به فکر به روز کردن چهره آن مشابه نسل جدیدش می افتید. این کار در ایران رایج شده. اما در مجموعه تی تی ویت خدمات فیس لیفت با کیفیت مثال زدنی و لوازم جانبی اورجینال انجام می شود.

خدمات خودرویی-مجموعه تی تی ویت

بهترین کاورهای محافظ بدنه در مجموعه تی تی ویت

مجموعه تی تی ویت در اجرای انواع کاورها و استیکرهای بدنه نیز مهارت دارد و می توانید برای زیبایی خودروتان انواع کاورهای بدنه در رنگ های مختلف را با استانداردهای جهانی سفارش دهید. همچنین بهترین نوع کاور محافظ بی رنگ بدنه با ضخامت 200 میکرون با خاصیت خودترمیمی نیز در این مجموعه برای حفاظت از بدنه خودرو عرضه می شود. همچنین تی تی ویت از معدود مجموعه هایی است که خدمات مدیا چاپ را نیز ارائه می دهد و با استفاده از ماشین های چاپ پیشرفته با المان های روز دنیا، کاورهای گرافیکی با طرح های مختلف را با توجه به سلیقه مشتری برای بدنه خودرو چاپ می کند.

خدمات خودرویی-مجموعه تی تی ویت

شست و شوی خودرو مطابق با سلیقه افراد مشکل پسند

اگر اهل جزییات باشید و همه چیز را به بهترین شکل بخواهید، بهترین جا برای شست و شو و نظافت کابین خودرو شما، مجموعه تی تی ویت است. شست و شو و صفرشویی کابین خودرو در این مجموعه به صورت مکانیزه و با دستگاه های مخصوص انجام می شود. متخصصان این مجموعه با توجه به نوع پوشش هر قسمت، ابزار مناسب را برای تمیز کردن آن انتخاب می کنند. تمیز کردن بخش های مختلف با مواد نانو انجام می شود، که به صورت اسپری مورد استفاده قرار می گیرد و باعث کاهش گرد و خاک می شود. تمام مراحل صفرشویی و دیتیلینگ خودرو در مجموعه تی تی ویت توسط دستگاه های کارچر، روپس و فلکس انجام می شود. همچنین می توانید چراغ خودرو را نیز در این مجموعه با اصول خاصی شفاف و ترمیم کنید. تی تی ویت چراغ خودرو را نو و ترمیم می کند و تنظیم چراغ نیز توسط دستگاه دیجیتال آلمانی صورت می گیرد که از این نظر تی تی ویت در کشور منحصر به فرد است.

خدمات خودرویی-مجموعه تی تی ویت

پوشش سرامیک، محافظی حرفه ای برای بدنه خودرو

در ایستگاه آخر پیشرفت پوشش‌های محافظتی رنگ بدنه خودرو، پوشش سرامیک به میدان آمده. آخرین و جدیدترین تکنولوژی پوشش بدنه که چند سالی است در ایران هم مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش‌های بدنه از نظر حرفه‌ای درجه‌های مختلف دارند و پوشش سرامیک با استاندارد پروفشنال، کامل‌ترین و بهترین نوع پوشش‌های این‌چنینی در جهان است. پوشش سرامیک به صورت کاملا حرفه ای در مجموعه تی تی ویت در کنار سایر خدمات بر روی خودروها اجرا می شود.

بدنه‌ای که با پوشش سرامیک محافظت می‌شود، دیرتر کثیف شده و راحت‌تر هم تمیز می‌شود. پوشش سرامیک خاصیت هیدروفوبیک یا آب گریزی دارد، به این صورت که مایع اضافه از روی این پوشش با سرعت سر می‌خورد و ایجاد لک نمی‌کند. این پوشش در مقابل اشعه خورشید نیز مقاوم است. خوردگی و زنگ زدگی روی سرامیک پرو اثری ندارد و در مقابل حرارت ۷۵۰ درجه‌ای نیز مقاوم است. پوشش سرامیک در مقابل آنتی گرافیت مقاوم بوده و باعث می‌شود چیزی به رنگ نچسبد. در کنار مقاومت سرامیک در مقابل مواد اسیدی خورنده رنگ، این پوشش انعطاف پذیری رنگ را نیز افزایش می‌دهد. به این صورت که در صورت تصادف خودرو و جمع شدن بدنه، رنگ آن نمی‌ریزد و می‌توان در این دست حادثه‌ها، بدنه خودرو را بی رنگ ترمیم کرد.

خدمات خودرویی-مجموعه تی تی ویت

خدمات خودرویی-مجموعه تی تی ویت

از دیگر خدمات این مجموعه می توان به صافکاری و نقاشی اشاره کرد. تی تی ویت توسط دستگاه های کششی و بدون نیاز به شکافتن و باز کردن قطعات خودرو را صافکاری می کند. همچنین فرایند نقاشی بدنه با متد روز دنیا و در اتاق رنگ ویژه انجام می شود. از دیگر فعالیت های این مجموعه می توان به نصب آپشن های الکترونیکی و مکانیکی روی خودرو اشاره کرد. آپشن هایی پرطرفدار مثل گرمکن صندلی، دوربین 360 و سقف کهکشانی که با کیفیت مثال زدنی در این مجموعه نصب می شوند.

آدرس: تهران-ضلع غربی ورزشگاه آزادی-بعد از پیست آزادی-جنب پژوهشگاه صنعت نفت-پلاک 1
سایت: WWW.TITIVATECARCENTER.COM / اینستاگرام: @TITIVATE_CAR_CENTER

شماره تلفن:
021-44124395
021-44124396
09128598186(مدیریت: علی بچاوی)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی