پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید سایپا

سایپا با استفاده از یک برنامه اصولی توانست در زمینه تولید موفق عمل کند

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: مديريت سايپا، با اجراي يك برنامه اصولي و قابل تحسين، زمينه استفاده حداكثري از ظرفيت‌ها و رشد بهره‌وري را فراهم كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سيداحسن علوی عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي بیان کرد: موفقيت‌هايي كه سايپا در چندماه گذشته در زمينه توليد و عرضه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: مديريت سايپا، با اجراي يك برنامه اصولي و قابل تحسين، زمينه استفاده حداكثري از ظرفيت‌ها و رشد بهره‌وري را فراهم كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سيداحسن علوی عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي بیان کرد: موفقيت‌هايي كه سايپا در چندماه گذشته در زمينه توليد و عرضه خودرو به‌دست آورده نشان مي‌دهد اگر مديران صنايع توليدي كشور در زمينه افزايش تيراژ محصولات خود تلاش كنند، مي‌توانند پاسخ‌گوي مطالبات عمومي باشند.

این عضو مجلس شورای اسلامی با بيان اين‌كه موفقيت در امر رونق توليد قابل دسترس است ادامه داد: به‌خوبی از شرایط بازار ارز و مشکلات در بخش تولید قطعات آگاهیم و مي‌دانیم که بخش قابل توجهی از قطعات مورد نیاز صنعت خودروسازی از طریق واردات تامین می شود همین امر باعث شد که در تولید برخی از محصولات شاهد کاهش 90 درصدی باشیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه حمایت ها و برنامه ریزی های دولت و مجلس نیز در این تغییر رویه موثر بوده است گفت: اگر سایپا توانسته است بر اساس آمار رکورد تولید را در یک روز بشکند می تواند با برنامه ریزی دراز مدت کاری کند که تولید خود را به اندازه سابق آن و در واقع به اندازه میزان مورد نیاز جامعه در سال ارتقاء دهد.

علوی تصریح کرد: در شرایطی که هم در تامین قطعات مشکل وجود دارد و هم در بخش تامین ارز و واردات مشکل دارند و این واقعیت که بازار خودرو دیگر بازار سابق نیست با توجه به نتیجه کسب شده توسط سایپا می‌بینیم که اگر مدیران این صنایع تلاش کنند با این افزایش تولید می توانند پاسخگوی تعهدات قبلی خود در برابر مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر به شرکتهای دانش بنیان بیشتر بها داده شود می توانند در بسیاری از موارد راه حل‌هایی کارگشا و موثر، مطابق با امکانات موجود با بالاترین بهره وری را ارائه دهند گفت: پیشرفت در بخش تولید این واحد خودروسازی نیز می تواند نتیجه تغییر در استراتژی و سیاست گذاری در به سامان رساندن فعالیت ها باشد.

انتهای پیام/ منبع: عصر ایران

جزئيات مزايده فروش اموال مازاد و غيرتوليدي سايپا

برگزاری جلسه مشترک مجلس و دولت با موضوع بازار خودرو

همکاری سایپا با قطعه سازان بهبود و افزایش یافت

سایپا رکورد روزانه تولید خودرو را شکست / می‌توان تحریم صنعت خودرو را بی‌‌‌اثر کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی