پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انبار خودرو خودرو سازان

پاسخ سخنگوی سازمان تعزیرات در خصوص شایعه احتکار خودرو توسط خودروسازان

به گفته ی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص اظهار نظر‌ها در بحث کمبود قطعه گشت‌های مشترک تعزیرات و بررسی های انجام شد که براساس آن هیچ خودروسازی را به علت نداشتن قطعه محکوم نکردیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو   سید یاسر رایگانی سخنگوی تعزیرات در ارتباط با اینکه آیا وجود بیش از 170 […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص اظهار نظر‌ها در بحث کمبود قطعه گشت‌های مشترک تعزیرات و بررسی های انجام شد که براساس آن هیچ خودروسازی را به علت نداشتن قطعه محکوم نکردیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

 سید یاسر رایگانی سخنگوی تعزیرات در ارتباط با اینکه آیا وجود بیش از 170 هزار خودرو در کارخانه ها به جهت کمبود قطعه است یا خیر؟ اظهار کرد: ما شکایت‌های زیادی از خودروسازان دریافت کرده ایم مبنی بر اینکه برخی افراد چند سالی از ثبت نام شان برای تحویل خودرو می‌گذرد، اما خودرویی تحویل نگرفته اند و ما به عنوان سازمان رسیدگی کننده وظیفه پیگیری شکایت مردم را داریم.

وی گفت: اگرچه مشکلات مربوط به تحریم، خودروسازان را در بحث تامین قطعه با مشکل مواجه کرده اما به هر حال مشتری هم حق دارد که تعهداتی که به او شده است عملی شود.

رایگانی ادامه داد: ما در سیاست هایمان در رسیدگی به پرونده‌ها به خودروسازان توجه ویژه داریم که بدون اینکه حکمی صادر کنیم و بار اضافی مالی به خودروسازان تحمیل شود، به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات اشاره کرد: در خصوص اظهار نظر‌ها در بحث کمبود قطعه ما در بازدید‌ها و گزارش‌ها و گشت‌های مشترک تعزیرات به مطالبی رسیده ایم، اما هیچ گاه در رسیدگی به پرونده‌های شکایت از خودروسازان، هیچ خودروسازی را به علت نداشتن قطعه محکوم نکردیم.

وی در این راستا تاکید کرد: مشتریان تماس‌های بسیار زیادی با تعزیرات می‌گیرند و از برخورد نامناسب نمایندگی‌های خودرو گلایه دارند و ما به عنوان مرجع رسیدگی کننده ضمن تعامل با خودروسازان باید به شکایت مردم هم رسیدگی و حقوق آن‌ها را تامین کنیم.

انتهای پیام/ منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نوسانات نرخ ارز و عوامل روانی کاذب علل گرانی خودرو در بازار

نقدینگی سرگردان علت آشفتگی بازار خودرو

کاهش آمار خودروهای ناقص / دلیلی برای احتکار توسط خودروساز وجود ندارد

کمبود قطعات، دلیل انبار شدن خودروها در پارکینگ ایران خودرو در شهر بابل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی