پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

اتصال مترو پرند و پردیس به تهران

به گفته ی معاون فنی و عمرانی استاندار تهران مترو پرند و پردیس به تهران متصل می‌شود و با توجه به قرداد منعقد شده میان شهرداری پرند و مترو تهران تا دو سال آینده شاهد بهره‌برداری از مترو پرند – تهران خواهیم بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد تقی‌زاده معاون فنی و عمرانی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی معاون فنی و عمرانی استاندار تهران مترو پرند و پردیس به تهران متصل می‌شود و با توجه به قرداد منعقد شده میان شهرداری پرند و مترو تهران تا دو سال آینده شاهد بهره‌برداری از مترو پرند – تهران خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد تقی‌زاده معاون فنی و عمرانی استاندار تهران درباره آخرین وضعیت قطار شهری و توسعه مترو پردیس و پرند، اظهار کرد: راه اندازی قطار شهری شهرستان‌های استان تهران در دستور بررسی قرار گرفته و لذا در همین راستا مطالعات اولیه قطار شهری ملارد انجام شده و مقرر شد تملک اراضی در شهرستان توسط شهرداری ملارد اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: اجرای قطار شهری در شهرستان‌های استان تهران بر عهده راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌ شهرهای جدید است که البته مطالعات راه‌اندازی آن به کندی پیش می‌‌رفت ولی هم اکنون روند این موضوع بهبود پیدا کرده است.

معاون فنی و عمرانی استاندار تهران درباره مترو پرند و پردیس نیز گفت: مترو پرند و پردیس به تهران متصل می‌شود و شهرداری پرند با مترو تهران قراردادی منعقد کرده و 170 میلیارد تومان نیز قرار شد به مترو تهران اختصاص یابد تا دو سال آینده شاهد بهره‌برداری از مترو پرند – تهران خواهیم بود. 

تقی‌زاده گفت: مطالعات نهایی مترو پردیس نیز در حال انجام است تا بزودی و با همکاری شرکت شهر جدید پردیس اجرایی شود.

انتهای پیام/

لزوم تکمیل فضاهای پشتیبان خطوط مترو تهران

پیشرفت 95 درصدی ایستگاه متروی بسیج

افتتاح بخش شرقی خط 7 مترو تا پایان سال

ایستگاه مترو امام حسین در مراحل پایانی ساخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی