پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اپلیکیشن ایساکو

دارندگان آیفون مجدد از اپلیکیشن ایساکو بهره مند می شوند

شرکت ایساکو به منظور استفاده مجدد از اپلیکیشن این شرکت، برای دارندگان تلفن همراه آیفون با به کارگیری ترفندی جدید شریط را برای بهره گرفتن از این برنامه تلفن همراه میسر کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پیرو وضع تحریم‌های مختلف بر ضد ایران، بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی، همچون اپلیکیشن ایساکو، از بازارگاه‌های “App […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

شرکت ایساکو به منظور استفاده مجدد از اپلیکیشن این شرکت، برای دارندگان تلفن همراه آیفون با به کارگیری ترفندی جدید شریط را برای بهره گرفتن از این برنامه تلفن همراه میسر کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پیرو وضع تحریم‌های مختلف بر ضد ایران، بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی، همچون اپلیکیشن ایساکو، از بازارگاه‌های “App Store” و پس از آن «سیب‌اپ» حذف شد و عملا دسترسی دارندگان محصولات ایران‌خودرو با گوشی آیفون که از این برنامه استقبال خوبی کرده بودند، به شدت محدود شد.

مدیر طراحی سیستم‌های شرکت ایساکو در خصوص این فناوری گفت: در وب‌ اپلیکیشن‌ های پیش رونده  (PWA) کاربر می‌تواند بدون طی کردن مراحل غیرضروری دانلود و نصب، تنها با مراجعه به یک نشانی اینترنتی بلافاصله استفاده از آن را آغاز کند. همچنین با توجه به اینکه موبایل اپلیکیشن‌ ها به صورت مستمر ویرایش‌های جدید ارائه می‌کنند، کاربران ناگزیر به بروز رسانی هستند اما در صورت استفاده از نسخه‌های پیش‌رونده، نیازی به انجام این بازنصب‌ها نخواهد بود و در هر بار استفاده از برنامه، آخرین ویرایش به‌صورت خودکار در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

محمدحسن‌پور در همین راستا تشریح کرد: با تلاش همکاران، شرکت ایساکو نیز همانند چند شرکت مطرح و بزرگ ظرف مدت زمان کوتاهی موفق به طراحی و پیاده‌سازی نسخه جدید اپلیکیشن خود شد؛ با این تفاوت که این پروژه در داخل شرکت ایساکو و بدون نیاز به صرف هزینه هنگفت به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با این رویکرد عملا تحریم‌های شرکت آمریکایی اپل خنثی و نیاز به استفاده از بازارگاه‌های اپ‌استور و سیب‌اپ منتفی شد.

وی ادامه داد: از دیگر مزایای این نسخه آن‌است که مشتریان دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند و تنها با یکبار مراجعه به وب‌سایت ایساکو می‌توانند بسیار ساده و ظرف چند ثانیه آیکون اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی همراه خود اضافه کرده و با کیفیت و سرعت مناسب، از سرویس‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به راحتی بهره‌مند شوند.

حسن پور در  خصوص نحوه استفاده از این اپ گفت: مشتریان گرامی ابتدا باید اپلیکیشن قدیمی ایساکو را از روی تلفن همراه خود حذف کرده و سپس با کلیک بر روی لینک زیر به قسمت iOS وارد شده، و از آیکون  بر روی گوشی خود استفاده کنند.

https://www.isaco.ir/main/?p=441

گفتنی است، در اپلیکیشن ایساکو، امکانات متنوع و کاربردی همچون دریافت نوبت پذیرش نمایندگی، درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها و… در محل موردنظر مشتری، درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو توقف شده، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور، امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی، مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش وجود دارد که مشتریان به فراخور نیاز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

امکان استفاده از وب‌اپلیکیشن پیش‌رونده (PWA)شرکت ایساکو محدود به سیستم عامل iOS نبوده و در تمامی گوشی‌های اندرویدی نیز قابل بهره‌برداری است که با درنظر گرفتن این چشم‌انداز، کاربران این دو سیستم‌عامل با خیالی آسوده می‌توانند از خدمات اپلیکیشن ایساکو استفاده کنند.

انتهای پیام/

کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتری توسط ایساکو

بهره‌مندي از فناوري اطلاعات، مزيت خدمات پس از فروش ايران‌ خودرو

منابع تامین لوازم یدکی و قطعات ، ایران خودرو تغییر کرد

سامانه هوش تجاری در ایساکو اجرا می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی